Midesiz sınıfındayım biliyorum. Ne zaman tatlı yesem ya yanına bir kaç parça turşu alırım ya da ardından mutlaka turşu yerim. Küçüklüğümden beri bu böyle. Bir arkadaşım özellikle şerbetli tatlıların üzerine yoğurt koyar mesela.
Sizde durumlar nasıl?


Tatli tuzlu karistirmaya bayilirimmm
Nutellayi zeytin ve peynirle bulamac yaptigim ya da kornisonun ustune surdugum icin az laf yemedim
Tatlıyla hiç aram olmadığından pek yemem. Ama yediğimde de tatlı olmalı sadece. Karıştırmam
Teşekkürler eig için
Cevap
8Cevap
Hayır yemem gadası. Zaten şerbetli bir tatlı yemem. Genelde sütlü tatlılar yediğim için yanında birşey olmasına ihtiyaç duymam.
Benim tatlı yedikten sonra bir ekmek yiyesim gelir. Ufak bir parça ekmek atıyorum arada ağzıma
öyle değil ama tatlı yediğimde ardından mutlaka tuzlu bişey atmalıyım ağzıma
Evt yoğurt ayran turşu salata yendiğim oluyo bazen şeker bayıyo
Adı üstünde tatlı başka bir şey istemem, ama bir bardak su alabilirim
Tatlı yerim sadece özellikle yanında birşey istemez canım :))
tatli birsey yemem ama tuzlu olursa kraker olur sadece...
Yok ya yemem öyle nasıl miden alıyor ki şaşırdım 🙄😊
Yeri geldiğinde yerim tabiki
cok tatli beni benden aldigi icin tuzlu tercihim
Asla tatlının yeri ayrıdır.
Bende yoğurt yerim ☺
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar