Şahsen ben hayır :D İstesem de yiyebileceğimi düşünmüyorum. En azından uzun bir süre.
çilek tuzlu su
Bunda ne var ki biraz ilkel kalıyorum yanınız da kardo ama herşeye böcek bulaşır yapışır ayıklarsın içinde varsa da yersin yani ölmezsin :))
Yarı köylü olduğum içinde olabilir alıştık artık bir de askerliği son 1 ay zor şartlarda yaptım öyle şeyler gördüm ki normal bir insan kaldıramaz.
Tiksinmemek gerek çünkü binlerce bakteri var sonuç olarak gözle görülmez bir böcek. :)
ya bakteriyi geçtim de o diğer büyük şeyler iğrendirici :D
Protein kardo onlar tavuk yiyorsun akrep bile yiyor o hayvan eğer ki dogalsa yani 😄😆
Benim midem almaz, kokusunu sevmediğim yemeği de almaz temizliğinden emin olmadığım yemeği de almaz böcek var yok ikilemini de almaz, üzgünüm çilek... Aramıza mesafeler girmeli artık.
ooo sen aç kalırsın ya
Yok ya idare ediyorum aç kalırsam tahıllı büsküvi yiyorum geçiyor :)
Çilek en sevdigim meyve ve bu videolar cilek yememe engel degil. Çilekleri güzelce yikayip yemeye devam edecegim 😋😋 ustelik cikolata sosu ile...
Cevap
7Cevap
Videoya ne gerek var ki gadası. Zaten yenilen çileklerin hepsi hormonlu dur.
Videoyu trendler arasında görünce buna da inanan olur mu yahu demiştim ama görüyorum ki oldukça ilgi çekmiş. Çilek dahil hic bir meyve de sadece tuz atarak ortaya çıkacak bir böcek kurt vs olmaz. Bu bilimsel olarak da imkansız.
Yani kurt varsa zaten görürsün mutlaka "gizli kurt" diye bir sey yok.
Lutfen biraz aklınızı kullanın ve meyve yemeye devam edin
bir kaç türkün çektiği videoyuda görüne inandım ne yalan söylim. bu arada olur mu olur yani neden olmasınki? :D
Bu videoyu çeken bunları can sıkıntısından yaptığını açıkladı hiç biri gerçek değil ve zaten çok belli aslında
abla o değil de maşallahın var hee :)
Neden be🙄
Ben denedim birşey çıkmadı.
Her gördüğünüze bence inanmayın.
Temizliğini düzgün yaptıktan sonra bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Tam zamanında alerjim çıkmış çileğe, ne diyeyim ki. :/
Sirkeli ya da tuzlu suda bekletmeden tüketmemek gerektiğinin önemini görüyoruz işte.
Çilek tüketmeme engel değil temizliğinden emin olduğum çileklerimi keyifle yerim.
Mis gibi daha fazla protein alıyoruz onlar zaten mide asiti sayesinde eriyip kayboluyor
kanka mide kısmını geç ağızda öğüttün zamanı düşün bir :/
Aga sadece çilekte yoktur ki havuç vs de toprak altı yetişiyor yani uyurken bile böcek yutuyoruz kim bilir kaç böcek yuttun şu ana kadar haberin bile yok için rahat olsun
sağol ya midem daha da bulandı :D
Gerçekler bunlar kdodoskdx
Her canlı bişeyler yemek zorundadır sizde çileği suda bekletip öyle yiyin böcek kalmaz içinde
valla uzun bir süre yiyemicem sanırım :D
hem protein hem vitamin misss :d
midesiz :D
uzun süre ben de uzak kalacağım reis en azından unutana kadar :/
ahahah aynen :D
Çilek sever biri olarak onca yıl ne yemişim dedim.
Araya proteinlerde gelmiş işte
midesiz misin kanka anlamadım ki :D
Değilim de istemeden yedik çokta sıkıntı etmem
Zaten meyveyle aram yoktu 🤢
Suya atmış böcekleri inanma
abi türk biri de çekmiş ona benzer video. o da mı fake acaba? :S
Nasil ki
görmedin mi sen o videoyu :D
Hayir
kurt felan cıkıyor iğrenç hiç izleme bence :D
Kurt mu benim fobim var ona şunu okudum kollarimi tirnaklamaya basladim zaten hayatta izlemem
deme öyle. o zaman şunu izler misin bir ? :D
https://youtu.be/E3-SQTNRBLI
Acmadim kurtlu bir sey mi. Izleyemem öyleyse
o zaman şunu seyreder misin bir ? :D https://youtu.be/E3-SQTNRBLI
Izlemicem hayir
kötü değil valla bir bak :D
Yok inanmam.
korkma izle bir :D
Çilek iyidir 🍓
Çilek iyi de böcekleri napıcaz :D
zaten yemiyordum
Evet
O işi çözemedim
valla ben de. bazıları fake diyor ama bilemedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?