Yani pirinç unu çok yaygın kullanılan bir şey aslında. Sütlaçta, muhallebide, hatta bazı çorbalarda koyulaştırıcı olarak var. Ama direkt pirinç unundan yapılmış ana yemek olarak pek rastlamadım. Galeta niyetine kullanılıyor daha çok. Tatlılarda fena olmuyor. Ama tuzlu yemek olarak pek yaygın değil Türkiye'de. Yediğimi hatırlamıyorum. Farklı mutfaklarda belki vardır, mesela Asya’da erişte veya mantı hamurunda kullanılıyor. Açıkçası bilmiyorum, tadına da merak ederim doğrusu.