Şekerparenin şerbeti hemen dökülür mü, ilk sıcağının çıkmasını beklemek gerekir mi?

Şekerparenin şerbeti fırından çıktığı gibi soğuk serbet mi dökülür? İlk sıcağının çıkmasını beklemek gerekir mi? Ben 4 dk ilk sıcağının çekmesini bekledim soğumuş şerbeti öyle döktüm, şerbetini çeker mi?
lütfen bilmeyenler varsayım görüş yazmasınlar
Şekerparenin şerbeti hemen dökülür mü, ilk sıcağının çıkmasını beklemek gerekir mi?
Cevapla