O yemeği yerken eğer midem bulanıyorsa, tadını hiç beğenmediysem ve yemeğin içinde birtakım yabancı cisimler varsa o yemekten soğurum ve o yemeği uzun bir süre de yemem 😊
Eğer biri bana içindeki malzemeleri söylerse falan yiyemem. Zaten et gibi şeyleri yerken midem bulanıyor. Diğerlerini de yiyebilmem için malzemelerinin çok çelişkili şeyler olmaması gerekiyor yoksa yiyemiyorum
Ben bir tek yemekten ağır grip olduğum zaman soğuyorum yani iştahım çekmiyor başka türlü her şart altında Havada karada her zaman ve her yerde Açımmm yerim ham diye
Normalde patlıcan severdim ama bir keresinde teyzemde patlıcan dolması yemiştim ve patlıcanı acı tadını aldığımdan beri dokunmuyorum, kusacak gibi oluyorum.
Güzel bir masada en sevdiğim yemeği yiyecekken karşımda birinin görgü kurallarına uymadan kıtlıktan çıkmış gibi saldırması, ağız şapırdatması yeter de artar bile. :(
Ya hani bazen ayarını kaçırıp insan çok yiyor sonra bir ağırlık çöküp o yemeğin tüm kokusu tüm gün burnumuza geliyor ya işte o şekilde soğuyabilirim, tarif edebildim mi? :D