
Ben sufleyi aşırı çok seviyorum. O olunca dünyam değişiyor resmen 😅
Sizin en sevdiğiniz tatlı hangisi?

Browni. Bol cevizli fındıklı. İçi yoğun bitterli. Pişerken o müthiş çikolata kokusu. Ben yaparken azıcık içine kahve aroması ve vanilya aroması koyuyorum pişerken o koku yüzünden fırına yapışmamak için kendimi zor tutuyorum. Bir de yanında süt ya da sade dondurma olursa dünya dursun zaman dursun beni browni ile başbaşa bıraksınlar diyorum🥰


Ufff gelde yeme😋😋
Benimde benimdeee😁😁 Pazar günü yapayım😋
Yazarım sana🥰🙏
Rica ederim 🥰🍭
Teşekkür ediyorum günaydın☕️🥰🙏
tulumba tatlısı
nedeni ise çok şerbetli olmayışı çok şerbetli tatlılar baş ağrısı yapıyor bende
bir oturuşta 5 kilo tulumba yerim ☺
biraz abartmış olabilirim :D
işte 5'e yakın bir kilo da olabilir :D
öye bir şey işte :D
Cevap
23Cevap
Fıstıklı baklavayı çok severim.
Künefe :)
Korkudan sufle diyecektim ama cesareti seçtim 😂
Seni sevmeyen zıkkımın pekini yesin dediniz. Bende sufle en sevdiğim diyecektim ama demedim 😂
Bu mantıklı 😂
Aşk, kalbimi yakan bir volkan gibidir; en sevdiğim tatlı kazandibidir. Leyla sev b en i, sokma müşküle; seninle kaşık atalım iki tabak keşküle."
Tatlı iyidir sadece daha iyisini bilirim. O da bana kalsın.
Kek ya her çeşiti güzel bence içine ne koysan güzel oluyor.
Kalburabastı severim
Baklava
Ama 1-2 tane çok değil
Hepsine aynı şeyi diyorum ben
Novel bebeğim çok tatlısın 😍😍
Ekler olurdu
Benim burger king suflesi :) :) :)
Güllaç olabilir belki
Künefe sonra tramisü triliçe
Sütlü-Meyveli her tatlıyı severim.
Profiterol seviyorum bide tiramisu 😍😍🍮🍰
En en en çok sevdiğim tiramisu 🥰
Güzelce yapılmış baklava.
Hicbir tatliya boyle demedim. Baklava severim
Triliçe
İrmik tatlısı ve tulumba tatlısı😍😍😍
Künefe
Sütlaç
Aşure.
Sütlaç
profiterol..
Künefe
Baklava
künefe
Annem.
Künefe
Baklava künefe
Trileçe
olsaydı eğer sevgilim tabiki ama yok of
Fıstık sarması
profiterol :D :D
Halka tatli
Profiterol😋
Antep baklavası
Baklava.
Tulumba tatlısı
Baklava
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar