Ben akşamları bu saatlerde çiğ köfteye hayır diyemiyorum. Bu saatlerde tv karşısında çiğ köfte yemek bana çok keyifli geliyor. 
Çiğ köfte yemek hangi saatlerde daha keyifli olur?
# gadasından sevgilerle 🤗

# gadasından sevgilerle 🤗

Sadece öğleden önce yemek biraz ağırlık yapabilir ve uygun olmaz bence. Evde hazırlanmış bir çığ köfte yanında güzel bol köpüklü bir ayran, bol yeşillik diğer saatlerde gayette güzel gider. Afiyetler olsun.
Her saatte yerim
Şimdi yedim 🙈 aslında reflu var midem de bu saate yediğim için muhtemelen sabahtan acısını çekeceğim ama olsundu
Olsun her zaman yemiyorsun ya gadası
Cevap
24Cevap
Çığ köfte yemenin saati olmaz. Ciğ kofte yemenin her saat zevklidir
Gadasi biz Urfa da gece köftesi yeriz saat 22 den sonra yenir bizde
Güzelmiş
Lutfen böyle paylaşımlar yapmayın canım çekiyo yiyemiyorum gidip alma imkanı yok lütfen
Valla gadası adresini ver göndereyim hemen senin canın sağolsun
Bende gayserideyim valla
Merkeze yakın mısın gadası
Tamam gadası
canın ne zaman çektiyse o zaman güzel yahu, saati yok bazı tatların, işte bu çiğ köfte de öyle.
Gunun her saatinda yerim etli olcak ama çakma cigkofte degil.
Gündüz yiyin çok canınız çekiyorsa gece kabus görürsünüz
Sabah öğle akşam her zaman yiyebiliyorum ancak gece yemesi daha güzel sanki🤤
Gece saatlarinde seviyorum özellikle rakının yanında ama akşamlarıda güzel olur bence.
Oglen de guzel aksamda ama gece yemeyi severim ya saat fark etmez😊
Az önce yemiş biri olarak ben akşam üstü ya da gece yemeği daha çok seviyorum... 😋
Hiçbir saat, çiğköfteye ölüyorum ama şu aralar olmas
Hiç keyifli değil hangi saatte yersem yiyeyim ishal yapıyo
Biz kızlarla hiç şaşmadan her gece köfte partisi yapıyoruz. 😍🤣
Bn her saat diliminde yerim sabahları kalktım ilk işim akşam aldığım çiğköfte yi yemek oluyordu
Her saat yerim ben valla çiğ köfte olsunda 🍴
Bence geceye doğru yenmemeli :D 15.00 gibi ya da 14.00 gibi iyi gider :D
=) iştah kabardı yahu kardeşim :D
21-24 arası çok iyi gidiyor
Çok severim be, valla nasıl canım çekti şimdi.
Canın çektiği zaman yemek güzel olur
Her saatte keyifli olur ben şimdi yiyorum
akşam saatlerinde iyi gidiyor.
Çiğköfte yemenın saati olmaz yigidum :D :D
Akşam saatlerinde daha keyifli oluyor.
Akşam saatinde güzel olur
Akşamları güzel olur yemesi
Tabi ki akşam 23.30 gibi
Urfalılar için saatin bir önemi yoktur
Yemek olmadığını bildiğimiz saatlerde 😂
Ama ya çok kötüsünüz.. canım çekmiş olabilir
Ya deme böyle 😔
Tamam o zaman
Gastrit yüzünden yiyemiyorum (((((
çiğ sevmiyorum pişmiş olmalı etim
Çiğ köfte yiyemiyorum, hiç hoşuma gitmiyor tadı.
Her saat olsa yerim valla farketmez bana.
Bende severim saat farketmez ❤️
Biz az önce yoğurduk yedik oh mis
Bence bir saati yoktur. Canım çekti bee
her saatte güzel olur.
Gece iyi gider rakıyla beraber yiyorum ben onu 😃
Her türlü keyifli çünkü çiğköfte cancan
Fark etmez, acıkınca :)
Benim için çiğ köfte her saat keyifli ya 😅
Ikindi vakti namazdan hemen sonra
Meze olarak severim sadece
Her saatte daha bugün yedim😄
Saat 6 7 gibi iyi gidiyor
Günün her saatı yerım😍
Ben dün akşam yedim nefisti
Gece saatlerinde :)
Akşam 9 da
akşam gece
Her saat yerim
Her saat keyifli 😃
Bence akşam 10 dan sonra
12 ve 4 arası
Akşam yemeğinde..
Aksaaaammmm oh oh
seninkiyle aynı :D
Sabah - öğle - akşam
Akşam 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?