Arkadaşlar pizza 🍕 dükkanı açmalı mıyım sizce? Açsam pizzamı yemeye gelir misiniz😝En az pizza kadar sevdiğiniz kim var?

piizzammmm
piizzammmm
Epey geliştirdim yalnız He bu işi ehuehuehye
Arkadaşlar pizza 🍕 dükkanı açmalı mıyım sizce? Açsam pizzamı yemeye gelir misiniz😝En az pizza kadar sevdiğiniz kim var?
Ayıpsınnnn melo gelmez miyiz;))))
Açççççma ondan da eksik kal kızzz 😃
Aççç muhasebe işi bende tatlım👻
Eline sağlık melaş ham hammmm😽
Ayır bari bir iki dilim bize de..🤤
Olmamış ben daha güzelini yaparımmm🤔
Bir pizza değilsin yaniiiiiii hıhhhhhh niye sevelim 🤪
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar pizza 🍕 dükkanı açmalı mıyım sizce? Açsam pizzamı yemeye gelir misiniz😝En az pizza kadar sevdiğiniz kim var?
Cevapla