Avm den bu çok güzel ceyizlik kaşıkları aldım. 😂😂 Çok güzel bitter ve kahve karışımı tadı varmış. 😋😋 En çok ne tarz çikolataları tercih ediyorsunuz? 


Çikolataya aşık biriyim. Çikolata benim ruh eşim diyebilirim. Ooff canım çekti. Daha çok bitter ve beyaz çikolata seviyorum. Ballı bademli de tercih ederim. Bir de yer fıstıklı çikolata🍫🥰
Bayılıyorum çok severim
Eri karam bitter %70 olanı çok seviyorum nerde ise saf kakao..
Bizim orada fabrikası var kutu kutu alıyorum bitter olanını 😊
Cevap
14Cevap
Kinder supriz yumurtayı seviyorum çikolatası çok güzel geliyor bide tabi içinden minik oyuncaklar cikiyo sakliyorum onlari
Fındıklı üstü cikolata kaplı draje
Ve badem sekeri tercih ederim
kaşık cikolatalar genelde kahvenin yanında ikram etmek için güzel oluyor.
Ben tüm fındıklı/fıstıklı çikolatalara bayılırım.😍
Cok severim çoğu zaman çocuk gibi bakkala gidip çikolata alırım kendime 😂
Bol sütlü çikolata ve beyaz çikolatayı çok seviyorum ben
Ay ne güzel onlar 😂 antep fıstıklı cikolata seviyom
şu an dinledğim şarkının üstüne bu soru :D severim evet
Abdurrahman Tatlıcı sürmeli, % 35 fındık ve emülgatör yok.
Bitter çikolata favorim kakao oranı ne kadar fazlaysa o kadar güzel. Nescafe ile harikaa
Çikolata bazen severim bazende nefret ederim durumuma bağlı ama o çikolataları çok seviyorum
Damak ve spesiyal çikolatalar
Sen de aşçısın seni de takip etmem lazım sjdjdjdj çikolataya bayılırım dkfkfk
Bebeyken şu sıkmalı tüplü cıkolatalar vardı ya onları cok severdım 😬
Çok seviyorum biliyorsun😂
Bitter çikolata aşktır ya çok seviyorum.❤😅
Kaşık kaşık gönderirsen mutlu olurum😅
Bunlarrrr ne kaşık kaşık çikolata askına 🤪🤪🤪
Severim, en sevdigim karamelli olanlari
Çok severdim spora başlayıncaya kadar. 😏
Bitter severim
Seviyorum. En cok sutlu seviyorum
Bunlarla nutella yemek istiyorum😃
likörlü çikolata severim
Fındıklı çikolatalara bayılırım.
olsa da olur olmasa da olur
Tek gofrete aşığıım😍
Evet çikolata seviyorum, sütlü Milka seviyorum
Sevmiyorum. Illa olacaksa da bitter olsun
Ben beyaz çikolataya bayiliyorum
Bitter çikolata çok severim
Çikolata olsun taştan olsun 😂😂
Antep fıstıklı çikolata..
Fistikli ve bitter severim
Çikolata canavarıyim😍😍😍
Beyaz çikolata en sevdiğim
Çok seviyorum çikolata olsunda nasıl olursa olsun
Sıcak sıcak olucak kaşıkla yerım iboo 😋😋
Çikolata için kurşun atar kurşun yerim😂
En çok sütlü fıstıklı çikolatayı seviyorum.
Ay çok güzel bunlar ya
Bütün çikolataları severim
Çok pahalı ayol bunllar
Beyaz çikolata tercihim
Bitter severim.
Beyaz çikolata. :)
Ruby harika
Torku banada
Damak seviyorum😍😂
Nestle 1927 sütlü 😂
Adı cıkolata olsun yeterli
Sade sütlü
Sevmem
Bitter sewiyorum
sütlü ve fındıklı
Sütlü fındıklı
tablet çikolata en iyisi :D
Antep fıstıklı
Off evet
Çikolata sevmem
Her halini severim
Çikolatanın
Bitter çikolata 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar