Tabiki cheesecake🥰🙏 Bu sefer süt reçelli sos eşliğinde. Haftanın son gününü biraz tatlandırmak istedim. Peki siz günü tatlandırmak adına kendinize hangi tatlıyı sipariş etmek isterdiniz? Hepinize tatlı geceler 🙏


Bugun canim sekerpare çekti ve eşim az önce aldı bir tane yedim maksat nefsimi köreltmek böyle giderse verdiğim kilolar geri gelecek 😂😂
Bir an önce iyileşip spora başlamalıyım 😜
Azıcık tatlıdan bişey olmaz ki 😇🙏 afiyet olsun
Teşekkür ederim canim 😘
❤❤❤
🍭🍭🥰
Ay ben hala muhallebili kadayıfta kaldım ama madem günümüzü tatlandiriyoruz künefe olsun 😍 Afiyet olsun 😊
Size de afiyet olsun 😌🙏
💜💜
Ben fıstıkzade alayım. Mümkünse yanında çay.. Immy, bir de antep fıstığı istiyorum.
Öhhöm, bizim yemek soruları bile az görüş alıyorsa site sakin demektir. 😂
Karne gününden dolayı dicem de olmayacak😬
Dostum aktif misin acaba?
Afiyet olsun hocam. Sanırım bu aralar cevizli baklava aşeriyorum. Normal de hiç sevmem ama bazen vücut istiyor gibi. O baklavadaki şekere ihtiyacım var sanki.
Cevap
41Cevap
Acılara tutunarak yaşıyoruz çiğ köfte tatlıya dahil mi hocam
senin soruların dan sonra hep tatlı yiyorum yaaa senin yüzünden siteye üye olduğumdan beri 5 kilo aldım 😀
güllaç
İki kişi var KS de bir sen bir de bir nick daha sürekli böyle tatlı tatlı sorular ya hiç aklımdan çıkmıyor tatlı bu yüzden. Profiterol çekti canım şu an. sjsj
😇🙏 afiyet olsun
Sağol abla.😃
Afiyet olsun 🤗 en kısa zamanda tahin soslu fındıklı Kemalpaşa😋
Teşekkür ederim 😇😇🙏
Yemek sonrası tatlıyı hiç canım çekmez ama üzeri iri cevizli kabak datlısına yemem dersem çarpılırım haşa hıp o. o
Ev yapımı pasta yedim daha demin 😋kesinlikle de ev yapımı pasta görmek isterdim
Frambuazlı triliçe
Çilekli magnolia
Kadayıflı muhallebi
Büyük bir bardak dolusu espresso. Hayattan alabildiğim tek tat. Tat duyumu iyice kaybettim
sioariş rtmedim yaptım 2 saat önve de yedim :) Benim canım Kazandibim :*
Keyfimi yerine getirmek için tatlıya değil sevgilime ihtiyacım var.
Tatlılarlardan künefeyi severim onun içinde künefene diyorum.
Sütlü tatlılar favorim iyi de yaparım zaten 😂
Entel dantel seyler cheesecake felan... ortaya bir yesil soyliceksin yaninada baklava dondurma kesmezsede bulbul yuvasi... immm
Waffle 😬 iyi ki nasıl olduğunu hatırlıyorum ama yemedim 😬😂
Kaymaklı bir ekmek kadayıfı
ya da kabak tatlısı
trilece tatlısı yaparım bazen kıbrıs yeter bunlar :)
Sufle ,
O tatlıyı da Mado'da yeme , Emirgân Sütiş'i tercih et 😃
Sütlaç isterdim ya da meyveli güzel bir pasta
.
Sütlü bir tatlı olan,
Gelin Duvağı.
İyi bir sunumla elbette.
.
Immm cheesecake efsane güzel 😍 sanırım ben de onu tercih ederdim
Kabak tatlısı tabiki de.. cevizli kaymaklı ve biraz da tahinli
Bitti deme güzel görünüyor, afiyet olsun :)
İki çatal alıp bıraktım desem😬 teşekkür ediyorum 🙏
Benim tek tatlım sevdiğim illa ağzım tatlanacaksa da öpsem yeterlidir
Herhangi bir tatlı olabilir ama kadınım içine tukurmeli ve öyle yedirmeli bana bende hastalık bu
Frambuazlı yaş pasta.😍
şu an da en güzel tatlı fare zehri olsa gerek :)
Fıstıklı sarma baklava :)
Dondurmalı irmik helvası
Aktif misiniz acaba?
Profiterol veya baklava
Minik bir trileçe olabilir.
Künefe ya da havuc dilimi✂️
Erzurum dolma kadayıf
Tiramisu yanında kahve ☕🍫.
Kazandibi (ruhum fakir)
Kendime tatlı sipariş etmem, yaparım
Canım diyetteyim en fazla tarçınlı süt içerim
Waffle ya da supangele
Burma kadayıf ve tereyağlı cevizli baklava
Cheescake çekti canım limonlu
Halawet el jibn bebeyim😍😍
Nazli fatmaaaa❤❤❤tavsiye edrm cok gzueldir
Oo bizim mado tabaklari bunlar 😂
Künefe veya sutlu baklava
Her hangi şerbetli bir tatlı olabilir
Tiramisu görmek isterdim
O tatlının ismi ne
Cheesecake süt reçelli
Muzlu mangollia
Kazandibiiii
Sütlaç olurdu bak şimdi 😉
Canım çok aşure çekiyor son günlerde
Frambuazlı pasta
O nerenin madosu🤔😅
Waffleeee 💕
Profiterol
Ev baklavası 🙈
Waffle
onu tabi ki.
Frambuazlı yaş pasta
soğuk baklava
Şu an için tiramusu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar