Siz siyah çikolata mı seviyorsunuz, beyaz çikolata mı?

Çikolatanın her hali güzel ama ben siyah-sütlü çikolatayı çok seviyorum.

Çikolatanın her hali güzel ama ben siyah-sütlü çikolatayı çok seviyorum.

Çikolataya aşık biri olarak ikisinide ayırt edemem. Ama şöyle birşey var; beyaz çikolata teknik olarak çikolata değil. Çünkü içinde kakao çekirdeği veya kakao likörü içermez. Ama beyaz çikolata, çeşit olarak sayılıyor genelde. Ben çikolatada acı bir tat seviyorum oyuzden ilk tercihim bitter çikolata. Kakao oranı yüksek olmalı. Bunuda Lindt markada buluyorum %95 kakao oranı ile🙏 Beyaz çikolata ikinci tercihim. Şöyle bırakayım görselleri afiyet olsun 🙏

Siyah bitter de cok guzel hepsi guzel cikolata verin bana
Ay Mervee çikolatanın siyahı beyazı mı olur kız bulduğumu yerim valla😂😂😂 ama tabikide bitterin yeri gönlümde ayrı canım ya yanında da şekersiz Türk kahvesi oldu mu bayılırım valla😋😋 öyle yani Mervecim çikolatayi her türlü severiz😂😋😋🤔
Bazı migroslarda %99 bitter cikolatalar var antrenman öncesi ve sınavdan önce ondan kullanıyorum odaklanma amacı ile.
Cevap
64Cevap
Bitterin hayranıyım gadası olsa da yesem 🙈
Beyaz çikolata candır can..
damak tam zamanında yetişti 😀
Çikolata tadında soru.🥰😍
Bende siyah çikolatayı seviyorum, bitter varsa eğer tercihim bitterden yanadır.
Ne olsa yerim çikolata olsun yeterki.. ama beyaz favorimdir:D
Regl değilsem hiç çikolata tüketmiyorum
ama En sevdiğim sütlü
sonra beyaz
Ben beyaz çikolatayı severim hatta crispy olanlar çok lezzetli
Siyah çikolata severim evet çünkü bitter çikolata en yararlı olanı.
Sütlü çikolata kesinlikle, bitter çok keskin anlamsız bir tadı var.
Beyaza hastayım beyazı Her zaman için çok seviyorum ❤❤❤
Beyaz çikolatanın bir çikolata olmadığını varsayarsak sonuna kadar bitterciyim. :P
Beyaz sevmem
Siyah severim ama bihter değil kakolu
Beyaz çikolatayı hiç sevmem😑
Siyah ve sütlü candır.
Matematik terimiyle yaklaşacak olursam..
Beyaz > sütlü > bitter
Beyaz çikolata daha çok tercihim
Yanı ikisinide severim hatta en çok siyah yerim ama beyazi daha cok seviyorum
Beyaz açık ara alır ama arada bir tüketmek lazım yapay şeker hepsi.
Siyah çikolata seviyorum...
Büyük olsun kıtır kıtır bitter ya da çikolatalı torki olucak
üstü siyah altı beyaz çikolataları severim
Hayatı Siyah-Beyaz yaşarım, Bitter çikolata severim, Kara Kartalımı Desteklerim. :)
Bitter candır, gerisi geçici hevestir
Beyaz çikolata tabii.
Bihter
En sevdiğim beyaz çikolata
Bitter, Karam en sevdiğim başka çikolata yemem 🍫
Şekerli şeyler tüketmiyorum.
Bitteride sütlüyede sevmiyorum
Çikolata severim renk farketmez
Bende ama bitter olmıcak ☺️
Sütlü çikolata ve beyaz çikolata
Siyah çikolata ❤
Hiç farketmez, çikolatanın her halini seviyorum.
Hepsini severim çikolata olsun yeter 😁
Teşekkür
Sütlü daha güzel bence
Her türlü çikolatayı severim ben
Bitter seviyorum 😍
Beyaz bademli cikolata 😋😍
Fark etmez neyi bulursam onu yerim.
Bitter cikilata olsa da yesek:))
siyah çikolata beyaz çok yaglı geliyor bana
Bitter olmasın yeter ama beyaz favorim
Beyaz tadindan doyum olmaz
siyah büyük çikolata mmmm
siyah ve bitter olmalı..
Siyah çikolata seviyorum
Ikisini de birbirinden ayırt edemiyorum.
Bitterrrrrr
Beyaz badem 🩸
Beyaz çukulata sevmeyen z3vksizdir bu kadar net
Çikolata olsunda fark etmez ☺️
Beyaz çikolata tercihimdiir
Adı çikolataysa sevyorum
Siyah çikolata yoktur, bitter çikolata vardir
Beyaz çikolataa sıyahta sütlüyse severim
Bitter çikolata severim.
Bitter çikolata seviyorum
Çikolatanın her türlüsünü severim.
Beyaz bide votkası varsa daha ne olsun
Yerine göre ikisi de ayrı güzel
Tabikide esmeri seviyorum
Sütlü kakaolu çikolata seviyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar