Kahve ve puro ikilisine bayılıyorum. 😋 Siz en çok hangi içeceği yakıştırıyorsunuz? 


Dumansal hiçbir maddeye verecek param yok ve sağlığımı tehlikeye atacak kadar akılsız da değilim.
viski şart üstünde de röptaşambr olacak ben hep öyle takılıyorum
Sigara ve turevlerini
tüketmiyorum
Önermiyorum
Eq diyorum 😄
Sigara hiç sevmem.
Cevap
9Cevap
Puro içmedim ama sigara içen biri olarak kahve tabiki
Sigaranın her türlüsüne karşıyım, ama kahveyi içebilirim sade olsun 😬
Hiç içmedim ben yıhağ 🤧
🙃😂
Filtre kahve ya da viski
Tütün içeren şeyler içmiyorum
puroyla en iyi viski gider
Bornoz ve viski 😃
Vodka güzel oluyo
Zakkum agacindan yapılan icecek
Sade neskafe Reiss
Türk kahvesi.
Orolet
Viski.
En güzel, viski olur.
Kolaaa
Puro sevmiyorum
Döner ayran cjcj
viski :D
çay limonn😂🤣😋
Çiğ köfte ayran
Kahve
balgamlı reçel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar