gece gece et krizine girdim migrosta köfte tarzı ürünler ararken kasiyer 12 tlye bir alana bir bedava diyerek bu köfteleri önerdi son kullanma tarihlerini söyledi bugün tüketecekseniz birşey olmaz dedi eğer farklı günlerde tüketecekseniz buzluğa atın yiyeceğiniz zaman çıkarıp hepsini tüketin dedi bende aldım renginde bişey yoktu kokusuda gayet normaldi pişirdim tadına baktım normalde yediğim köftelerden daha güzeldi tadı bu iki ürünün son kullanma tarihi bugün yani 14.10.2019 şu ızgara olanın 4 tanesini çıkarıp pişirdim diğer köfteleri buzluğa attım direkt şimdi bu köfteleri başka zaman buzluktan çıkarıp yesem bir sıkıntı olurmu?
En İyi Cevaplar