Çünkü erkeklerin daha fazla protein tüketmesi gerek. Biyolojik yapımızdan kaynaklı. Ayrıca kadın erkek farketmez mutlaka et tüketmek zorundayız. Etin yerini tutabilecek bir bitki yok. Evrim sürecinde bile et tüketen insanların diğer insanımsılara göre beyin gelişimi artmıştır. Modern insan (homo sapiensler) omnivordur. Yani hem etçil hem otçuluz. Evrim sürecinde bu şekilde gelişmişiz. Sadece etçil (karnivor) ya da sadece otçul (herbivor) olarak yaşayamayız. Ciddi sağlık problemleri ortaya çıkar.
O fazla yiyenlerde oluyor canım dedim ya şu an eksikliğini hissetmezsin belki ama ilerde mutlaka olacaktır. Çünkü vücudumuzun ete de ihtiyacı var tabi ki her şeyin fazlası zarar
En İyi Cevaplar