Yeni nesil restoran uygulaması; eldivenle yemek! Yemeği çıplak elle mi yoksa eldivenle mi yemeyi tercih edersin?

Özellikle burgerciler eldiven gibi bir opsiyon geliştirmiş durumda.. Siz yemeği çıplak elle mi yoksa eldivenle mi yemeyi tercih edersiniz? Üşenme yahu, nedenini bir zahmet yaz. 😈


Yer ve duruma göre değişir bence. Ama çıplak elden yanayım
Yeni nesil restoran uygulaması; eldivenle yemek! Yemeği çıplak elle mi yoksa eldivenle mi yemeyi tercih edersin?
Çıplak elle yerim, eldiven ne ıyh 👿
Tabii ki eldivenle.. Ellerim temiz kalıyor 🤤
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yeni nesil restoran uygulaması; eldivenle yemek! Yemeği çıplak elle mi yoksa eldivenle mi yemeyi tercih edersin?
Cevapla