Özellikle burgerciler eldiven gibi bir opsiyon geliştirmiş durumda.. Siz yemeği çıplak elle mi yoksa eldivenle mi yemeyi tercih edersiniz? Üşenme yahu, nedenini bir zahmet yaz. 😈
Yer ve duruma göre değişir bence. Ama çıplak elden yanayım
Çıplak elle yerim, eldiven ne ıyh 👿
Tabii ki eldivenle.. Ellerim temiz kalıyor 🤤
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yeni nesil restoran uygulaması; eldivenle yemek! Yemeği çıplak elle mi yoksa eldivenle mi yemeyi tercih edersin?
Bence eldivenle ama ellerimizin temiz kalması için değil, toplu taşımada falan ellediğimiz yerlerin pis olması ve yemekle birlikte mikropları yememiz. Sizcede çok tiksindirici değil mi?
En İyi Cevaplar