Baklava gibi bayramlarımız olsun🤗 bir dilim baklava 100 calori, sen kaç dilim yersin? #bendeakrebim #BenBirDilimYanındadaSüt
#BaklavaSevmeyenSevdiğiTatlıyıYazsın Herkese günaydın ve iyi bayramlar...


5 ya da 6 porsiyon yerim ben eskiden bir günde bir tepsiyi yemistim 😂😂😂 evde kimse yoktu köye gitmislerdi bende canim sıkıldıkca gittim yedim gün sonunda bitirmistim tepsiyi ALLAHTAN hazir alinmisti gittim aldim geldim bulmakta mucizeydi yani 😋😋
Ev baklavasıysa bir tabak yeri sıkıldım kalori hesabından😀😀
Mutlu bayramlar🍬🎈☺
Sokak kenarında satılan baklava ise en fazla bir parça yerim. Fazlasını yiyemem
İyi bir baklavaysa 5 dilim yer bırakırım. Canım çekti bak..
Tüm kscanlarin bayramını kutluyorum ben baklama yemem gadası
Cevap
126Cevap
Şahsen pastaneler de olan baklavaları pek sevmiyorum genelde ev yapımı tercihim yersem de en fazla 5 tane
bir tepsiyi yerim ya.
Tatli olan herseyi cok severim.
Bir dilim yeter sonra bir dilim daha yerim kiloma dikkat ederim kızlar beğenmez şişman erkekleri
Valla bir Gaziantepli olarak en az üç dilim yerim kola ile birlikte :) hayırlı bayramlar
Şekeri tuzu unu saldim mutluyum huzurluyum basit ez win ez life
Uzun yıllardır tatlı yemiyorum, anca senede bir iki defa..
Azami 4 dilim yerim. Hava zaten sıcak. Fazla yediğimde 3 gün kendime gelemiyorum.
Askerde yarışma yapmıştık 28 dilim şöbiyet yemiştim 😂😂
Bir baklava 100 calori tanesi 4 tl hesabıma göre bayram çıkana kadar 3 tane yemem lazım 2kg baklava aldım çok pahalanmis
Çok hoşuma giderse yerim en az dört dilim :D Herkesin baklavasını yemem. Anneanneminkine alışmışım bir kere <3
4 dilim yiyorum * o ksloriyi kolayca harcıyorum 😉
Annem kendisi yapmış hazır aldiklarimizdan çok daha lezzetli 3 tane yerim en fazla😁tatlı hemen kesiyor nede olsa
yanında içecek varsa 8tane götürürüm daha fazla yiyebilirim ama şekeri yeterli arkasından tuzlu badem yerim.
Ailen ve sevdiklerinle güzel bır bayram gecirmen dileğimle bayramın mübarek olsun
5 tane yerim baklava
Biliyorum ama bayramda kalori düşünmem, bayram sonu yakarım 😅
Iyi yerden alınmışsa ve boyutu küçükse 8-10 dilim yerim. Aksi takdirde hıc yiyemem. Ayrıca canımı çektirdiniz çok tsklr
2/3 falan belki..
bayram günlerinde dengeli yiyin yemeyip icinizde kalmasın, sonra ki günlerde az yersiniz.
caniniz vücudunuz istiyorsa yemelisiniz :)
1 tane bile yiyemem yarıda keserim.
Not:Boy 1.84 kilo 74 şişman da değilim yav niye midem küçük :D
Bir Antepli olarak biz yediğimizi saymayız, sadece yeriz 😂😂😂
2-3 dilim yiyebilirim ama 1 dilim yemeyi tercih ederim
Uzuuuun zamandir yemiyodum geçen bir dilimi bile çok geldi vücut şekeri unutmuş sanırım
Şekersiz yaşama başladım hiç yemiyorum tanı bayramda sekerlerle tatlılarla güzelce bir bakistik onlar bana baktı ben onlara ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi
Bu bayram hiç baklava yemedim buna ben bile inanamıyorum
Kızlar yeni bugün 3 dilim yedim baklava şerbetli tatlılar pek sevmiyorum
Bir kaç dilim yerim ama Antepin tatlısını yedim, İstanbuldakilerin baklava olmadığını anladım.
Zorla ağzıma verilince 13 dilim yemek zorunda kaldım en fazla 15 diyelim 😂
Ben ev baklavası seviyorum bunlar çok ağır geliyor misafirlikte ya 1 tane yerim ya hiç yemem.
0 cunku baklavayi sevmem ve midem baklavayi almiyo neden bilmiyorum
Günün bilançosu 500 kalori not baklava emojisi bulamadım 😳
şerbetli tatlıları sevmiyorum bana çok ağır geliyo çook zorlarsam 2 dilim
125 kalori değil miydi knk neyse sorun olmaz 1 tepsi yeterli şimdilik kfdj
Çok ikram ediliyor burada tatlı ben yemek istemiyorum zorluyorlar :D
Daima 1 3 5 olması gerekiyor benim en az bir genelde 3 max 5 dilim yiyorum
Hayırlı bayramlar 😊 ben istediğim kadar yerim kilo problemim yok😛
Sıcakken yiyemiyorum buzdolabina koyduktan sonra 6 7 tane yerim heralde
Yarımdan fazla yiyemem ama süt iyi fikirmis bende deneyecegim
.
Hiç en son ne zaman yediğimi de hatırlamıyorum.
Biri aşırı ısrar etti diye yemiştim.
.
En sevdiğim datlu baklava ondan da ikinci dilimde bile zorlanırım 😂😂
Sizede Günaydın ve İyi Bayramlar😊 Ev baklavasına hiç dayanamam 4 dilim yerim😀
Sporcu kimligim ile bağdaşmayan görüntüler şiddetle kınıyorum !
10 dilim gider rahat sonrasida gelirde seker komasina girmemk icin dururum genelde
Süt ile olursa 10 dilim rahat yerim 😋 ama fıstıklı olacak cevizli sevmem
Uzun süredir spor yaparak bugüne hazirladığım için en az 3 tane alırım.😂😂
Hiç yemem uzun zamandır 1 yıldır felan. Arada nadir
Bayram boyunca 3 dilim yeme hakkım var meydan okuyamıciğim 😂
Ev baklavias ise tepsiyi deviririm valla hic acimam😂😂😂
Abim bir tepsiyi sabahtan akşama bitiriyor ben 4 dilim zor yiyorum
Eskiden ne yerdim baklava 30 kilo veripte insan formuna gelince 1 tanesi bile cok agir geliyor
1 dilim bile yemem.
Nefret ederim şerbetli tatlılardan
Tepsiyi yarım bıraktım 50 dilim olmuştur bence
Hey maşallah 🧿
Baklava gibisi yok gömüyorum bulduğumda o anki tokluğuma ve iştahıma bakar 4 5 dilim de yiyebilirim
Ben bir seferde el baklavası olsa on dilim yerim 😊😊😊
İstersem 10 ama istemem
Fazla abartmam sağlığım ondan daha lezzetli ağzımızın tadı o zaman bozulur
Baklava değilde 2.5 ay önce hayvan gibi sütlü nuriye yerdim
Haftaici az yiyin. Haftasonu ve bayramlara kalori birakin.
6-7 dilim yerim hele bu baklava ev baklavası ise rahat 3-4 porsiyon gömerim.
Benim en sevdiğim baklava çikolatalı baklavadır. Yarım porsiyon yiyebilirim. Bir de sütlü olunca tadına doyum olmuyor.
Ful Fıstıklı ise 4 dilim yerim
4 den sonrasinda elim ayağım bosaliyo gözüm kararıyor 🤤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar