Vedat Milor, en sevdiğim tatlı eşimin dudakları dedi! Ya senin en sevdiğin tatlı ne?
#bendeakrebim #OoReisSenideKaybettik😁
Vedat Milor’un eşi Linda 
#GörmedenİnanasıGelmiyoİnsanın😁
#bendeakrebim #OoReisSenideKaybettik😁




Ne güzel ya. Adam gerçekten ağzının tadını biliyor. (!) Gurmelik bambaşka bir şey belli. Benim en sevdiğim tatlı ise şöbiyet.
Benim eşim yok o zaman baklava 😋
Üzerine de dondurmaaaa 😍
Kalmadı bu tarz sevgi dolu insanlar !!! umarım bizimde ileride en sevdiğimiz tatlı eşimizin dudakları olur :)
Dudak mudak karıştırmasın şimdi 😂
Profiterol candır 😍😘😘
Dilber dudağı diyecekti dili sürçtü zaarr😁😂
Baya iyi sürçmüş dili 😂
Cevap
58Cevap
Gel Leyla sokma beni Müşküle seninle kaşık atalım bir tabak keşküle.😊😊
Keşkül de ne gider şimdi😁
Romantiklik seviyesine hiç nazar değmeyecek bir insan 😌😌
İnaşallah karısına;
-Bugüne kadar tattığım en lezzetlisi.
-gerçi bunun daha irilerini İtalya’da yerinde çok güzel olanları da var...
Falan demiyordur..
Şöyle tutkulu bir adam bulsak yeter ya😅 sütlü tatlılar..
Dudakları bir kalem geçelim.🤔😊
Genelde tatlı ayırt etmem.
Sadece sıcak yenilen tatlıları sevmiyorum.
portakal o zaman
https://www.youtube.com/watch?v=XXR7JzmRDfEçok şık bir cevap olmuş :)
ama buna eve iş götürmek denir :)
mutlu olsunlar
su akreplerden nefret eden bı benmıyım la s:DS:D: nerde abuk sabuk sorular var bunlardan gelıyor
Baktın deli dön geri buda abazaya bağladı ise dünyanın sonu geldi demektir😂😂
Eşim yok o yüzden sütlaç
Aynadaki yüzüm. Kendime bayılıyorum kendimi seviyorum kendime aşığım
Künefe candır ya, dudak ayrı bir hikaye onu karıştırmayalım bence 😁
Oyy çok tatlıı 😍 yemekten anladığı gibi flörtten de anlıyor adam
Ben direk tatlı üzerinden yorumluycam tiremisu magnolya waffel
Sevgilim olsa sevgilim derdimde
Olmadığı için künefe diyorum şimdilik
Benim de olsaydı öyle derdim. Olmadığı için baklava künefe burma
Dudakları şarap sarhoş olmak istiyor demek vedat emmi.
En sevdiğim tatlı yok.
Künefe
Frambuazlı cheescake
Antep katmeri
Baklava
Bunu söyleyecek olan eş bir tek benle paylassin kafii
Benim halen sevdiğim tatlı şey bir insanin karakteri şerefi ve hasiyeti
Vayy be kinggg. Ben de sevgilimin dudakları diyeyim o zaman.
Onu burada yazmayayım. Künefe diye geciştireyim 😂
Sütlü nuriye #cokoko senin gibi hashtag yapalım
ben vedat gibi eşim diyip ayrimcilik yapmiyorum.. tum kadınların dudaklari kabulumdur 😂 bye
Cheeseecake
Vay anasını. Aşka bak... 😄
Kendimi seviyorum, çok tatlıyım.
Aklima İbrahim tatlisesin öpüşme sahnesi geldi
Henüz dudak tamadım. Şimdilik Baklava.
Seviyoruz Vedat Bey'i 😊
Kadayıf 😂 aşka gerek yok karnım doysun yeter
Bu kaçıncı seviye Milor Beycim :D künefeyi severim
O zaman benim seveceğim tatlı henüz yok :D
Hahaha Vedat reise bak sen 😂
Sevdgiim insanın gözleri
Kazandibi, aşure ve sütlaç.
Adam çok tatlı yalnız.
Niye uzak duruyo kadın acaba
Korkmuş olmasın sakın 🙄🙄
@müyendizbeyğ olabilir annesi kızıyorda olabilir😂
O da ihtimal dahilinde 🙄🙄
@müyendizbeyğ 😂😂😂
Profiterol. :P
Sütlaç
Zarif ve anlam yüklü.. eşi çok şanslı
Canımın içi olan kişi.
Aslı ❤😍
Yalanci olmayan tavuk gogsu🤤
süpersin vedat abi 😊
Şaha çıkardı çıtayı
kemalpaşa tatlısı xdxd
Kral ne yapmış be öyle
Çitayı iyice yukselttiler ya
Dondurmalı dudak 😄🤣https://youtu. be/oL7nN4gUnTc
Cevap iyiymiş😂 baklava
Benim antep fıstık sarması baklavası😊😊
Adam seviyor dudakları
Hımm demek günün her saniyesi yiyor
Puding
Klasik ama güzel bir laf
Dudakalrdan ileri gidemiyor olabilir:)
Eşinde dudak kalmamış emcürmekten
bide tatli mesur olsu onune gelen tatli ne diyor
Benim en sevdiğim tatlı şekerpare
Tiramisu
Sutlac vedat bey çok hasta elleri hasta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar