Dünden kalmış yemekleri tekrar ısıtıp yer misiniz? Yoksa her gün taze yemek mi yersiniz? Hayatım boyunca belki iki defa dünden kalan yemeği yemişimdir.. Haberim olmadan :) Yemek taze olmalı.
Dünden kalmış, dolaptaki yemekleri ısıtıp yer misiniz?
Pek yediğimi söyleyemem. Kolay kolay israf etmeyi sevmem ama daha önceden kalmış yemeği de sevemiyorum. Sırf bu yüzden yemek yaparken porsiyona çok dikkat ediyorum. Fazladan kalması beni üzer.
Tabikide yerim bugün burda bizim çöpe atığımız bir parça ekmeğe muhtaç olan insanlar var açlıktan ölen çocuklar var.. Benim elime duşmuş birde seçicekmiyim Haram Haram
En İyi Cevaplar