
Rakı masası, kalbin anahtarının çözüldüğü tek yerdir..
Bu yüzden adına çilingir sonrası denir..

sevdiklerin - arkadaşların - hatunun :)
muhabbet ve nese tabiiki :)
etmenüsu ile olur :)
meyve ile olur :)
balık menüsu ile olur :)
zeytinyaglilarla olur :)
ama illa ve ilk sartı muhabbet :)
ayrica ;
ne demek ben rakı icmem :)
Her dublede baktikca daha cok sevilen guzellesen bir sevgili, biraz kavun biraz peynir birde deniz manzarasi. Sonra herşey 🌸
Herkes bugun sevgili ile içmek istedi..
Özlenenin ruhu duymaz..
Arkama bakmam ben.. bilen bilir.. hep yek hep ileri bizde r yok ;)
:)) :))
Balık, peyir, karpuz, kavun, ama en güzel muhabbet eşlik eder.
Canım kavun çekti 😂🙈
Alıp yiyecem :))
Kutsal cumartesi :)
Sevdiceğim malesef yanimda değil.. ama onunla da birlikte güzelliklere kadeh kaldırırız inşallah yakın zamanda ;)
Aminn.. inşallah güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum ❣
Teşekkür ediyorum :) beraber olsun
İnşallah :) hep buluşuyorsunuz kiskaniyoruz bizim suçumuz Ankara bebesi olmak mi :))
Meze ya da balık bide bakmaya doyamaduğın sevdiğin
Sen demeni beklerdim 🙄😏
Yemek dwğilsin tatlısın sen
Aman benle içme sen 😂
🙁🙁🙁🙁
Şu asortik ayyaşlara bakın hele 😂
@engineerJR yine mi seeen ya tsk seni alsa da kurtulsak
Siz ciddi ciddi beni sevmiyorsunuz
@engineerJR ya neden seni ben seveyim ben kimseyi sevmem sana demediler mi
Demediler. Hem her denilene inanmamak lazım. Deney, gözlem ve inceleme lazim
@engineerJR benle zaman harcama.. yorulursun.. bizim kizlara takil bak ikisi de sever seni. Ama bana gözünü seveyim sarma..
Hayvansever görünce dayamamiyim haa. Hem begüm beni sevmiy muhabbetimiz yok onunla
@engineerJR ee napayim hayvanlari insanlardan daha cok severim ona laf yok. Begum seni istemedi diye bana da kalacak halin yok ya hayat begum ya da benden ondan bundan ibaret de degil.. hadi gecen iyi olsun hoscakal..
Cevap
30Cevap
Rakı ;
Şakşuka, İtalyan salatası, Roka, Acılı ezme ya da şalgam, Balık öncelikli ama olmazsa kırmızı et,, Cacık ve bir sevgili.
Bunlardan elinde sadece rakı varsa al bir dilim beyaz peynir vur rakının dibine söv gelmişine geçmişine :)
Yarasın efendim.
Nedense rakıyı hiç sevemedim içmiyorum da benim için en güzel alkol hep viski olmuştur onun da içim keyfi benim için hep ayrı olmuştur
Yanina tableron de verelim :))
Damak olsa fena olmaz :))
Aza da kaçmıyor anam :))
Bence ben yatayım yarın sarhoş uyanmak istemiyorum 😁 iyi geceler 🖐
Hayali bile sarhos eder :) gecen iyi olsun
Beyaz peynirsiz asla. Kaşarlara yer yok ne masamızda ne de gönlümüzde.
Helal olsun. Vatsap fotoğrafım bir ara aynı yazının farklı versiyonuydu. :)
:))
Rakı hiç icmedim. Kokusu çok kötü dediler ve ben eskiden tadina aşina olmadigim hiçbir şeyi yiyip içemem
Rakı içen kadın candır.
Ben kırmızı et, peynir, zeytin piyazı, soslu patlıcan, mantar takılıyorum genelde.
Balık roka yoğurt şalgam haydari kavun beyaz peynir ooooffff canım çekti
Balikla yoğurt olmaz
Olur olur balık tazeyse bide o kafayla herşey olur
Son hafta sonu bu akşam içerim artık dibine kadar
Balık rakının yanında değilse bırakın yüzmeye devam etsin.
rakı ıcmedım kokusu cunku mıdeme ıyı gelmıyo gordugum kadar beyaz peynır kavun dıyolar duyuyom yanı
Peynir ve çerez, et ve haşlanmış yumurta tercihimdir...
Canan hocanın tavsiyesi Zıkım ama köküyle beraber 😂
Tabiki dr güzel bir balık çipura levrek falan ama. harika marine edilmiş olmalı
Balık eşlik eder. Rakının yanın balık. Balığın yanında rakı olmazsa balık ağlar
Bence güzel bir muhabbet arkadaşı beyaz peynir balık deniz poyraz
esmer kirli sakallı 1 adet sevdicek.
Ona dubble kadeh kalkar kuzum..
gözleride iyice mest etsin 😍 pazar gecesi rakıya balık olalım bakalım.
Vuhhhhuuu alev aldı buralar 😘😉
aman gözlerden sana bana uzak 😅😘
Aminnn nazarlar dan korusun bacim❤
Su 😅
Hiç içmedim bilemiyorum 😊
Susuz sek iç de göreyim seni :))
🤣 suyla bile içmedim, sen bir de sek iç diyorsun 😁
Ben sena ne yaptım 😂
;))
kebap olur balık olur ikiside iyi gider haydari , beyaz peynir, kavun, salata
Sevdiğim insanlar gerisi zaten teferruat ;)
Ah ah rakı içen bir hatun olaydı da içeydik.
Alkol kullanmıyorum.
Biliyorum :)
Tercih etmiyorum.
Sade içerim içkinin yanında birşey yemem.
sen mi...
Ne alaka?
acılı şalgam ve haydari... Gerisi boş
Biz sade de içerim rakı olsun yeter 🤣
Beyaz peynır şalgam kavun
Balık gider bosuna demiyolar rakı balık
Balık ya da peynir meze salata
Haydari, çiğ köfte, kavun
Beyaz peynir ve şalgam yeterli
Kadehi tokuşturduğunda yaranın sesi iyi gider
Beyaz peynir Haydari Kalamar Karides Şakşuka
dansöz
Sevdiklerin
Iýyy zıkkım
Rus salatası 💞💞
Sevdiğim adam
Kral yorum olmuş Tebrik ederim.
Rakı haram 😒
Şalgam suyu
balık🐟
balık etli
Levrek balığı
sen tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar