Hayatımda hiç magnum yemedim arkadaşlar. Paraya kıyıp almalı mıyım? Buna değer mi?

Cimri bir insanim ayni zamanda ogrenciyim arkadaşlar ama cok merak ediyorum almali mıyım param çöpe gitmesin. Tecrubeli arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Tecrubesiz yemişler de paylaşsın
Hayatımda hiç magnum yemedim arkadaşlar. Paraya kıyıp almalı mıyım? Buna değer mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Resimdeki kac tl arkadaşlar alicam galiba ama biriyle iddiaya girersem önce ona itelemeye calısıcam da bakalım artık
Hayatımda hiç magnum yemedim arkadaşlar. Paraya kıyıp almalı mıyım? Buna değer mi?
Cevapla