Köpüklü köpüklü kahve yaptım kendime.
şu an içerken şımardım.😃
şu an içerken şımardım.😃


hic icmedim tadini gercekten merak ediyorum :D afiyet olsun bu arada
Hiç içmemen ilginç geldi.
Ben Azerbaycanliyim (sonucta türküz) bizim buralarda kahve falan pek cok icilmez bizde çaydir çaaayyy :D :D o yuzden
O zaman bir çay yapta içelim. Kahveler benden.
vayy olur :D çayin vatani bizde Lenkeran sizde nere? :D
Bizde Rize. Sizin çay bir demliğe ne kadar katılıyor.😊
normalde 1 tatli (çay) kasiği atiyorum ben yetiyo siz tavsan kani diyosunuz galiba :D bizde oyle denilmiyo :D
Sizin ki seylan çayına benziyor demekki az birşey de atsan demleniyor. Bizdeki bir su bardağına yakın gidiyor. Ama ben seylan çayı içiyorum türk çayını değil.😋
aynen çabuk demleniyo hem ben zaten aik seviyorum çayi tavsan kani (pürrengi) çay benlik değil :D
Ben açık sevmem pek biraz koyu olmalı. Çay tadi gelsin ne o limonata gibi.😃
yok ya abarttin oyle cayi ben de sevmem sadece cok koyu olunca aci tat aliyorum bu yuzden azcik acik iyi :D
Afiyet olsun da ben içmedikten sonra o köpüğün bir anlamı yok yani
Istedin de biz mi yok dedik.
Aaa bak kahve bitmiş görüyormusun bahtsız dilek..
Ben siyah köpüklü yapıyorum :D
Bitter mi bu kesin yakıyorsundur kahveyi😃
Cevap
8Cevap
Yemek yapabilmek önemli kahve yapmada bir sey yok hrjsjs
Yemekte yapabiliyorum.😃
Afiyet olsun. Ben yapamazdım açıkçası.
Teşekkürler.😊
Bu sorunun cevabı eeveeeeetttt
Ne güzel.😊
Değildir 😅😅
Ben yaparim onu bilmesede olur yani
Oldu mu şimdi şaziment.😊
Gerçekçiyim freudcuuumm
Nasıl yaptın ya tarifini versen 🙃
Bilmiyorum deme sakın. Kibrim kabarır.😃
Şimdi nasıl anlatsam acaba malzemeden çalıyor olabilirmisin?
1 fincan için 1 tatlı kaşığı kahve şekeri ne kadar seviyorsan artık. Suyun ölçüsünü fincanla al. Kısık ateşte daha pek ısınmadan karıştır ve birdaha karıştırma sakın köpürmeye başladı mı tamamdır. Fazla da yakma.
Rica ederim.
Yapıp yapmıyorsa ne önde olacak
kahve sevmem ama ben de çok güzel kahve yaparım.
Latte art yapabilen erkeğin yanında sınıfta kalır 🤣
Kesinlikle: )
Kaç adım öndeyim.😃
En az 27484937 adım
Eline sağlık güzel görünüyor
Kim uydurmuş onu 😂
Töbe de uydurmadım bunlar bilimsel gerçekler. jfjfdn
bilmem ben de yapıyorum
Afiyet olsun Freud amca
Sağol şizom yine takiptesin.😃
Ben mecazi anlamda söylemiştim. Tam üstüne geldi.😊
Ehuehuehue sjdkskfk kahve yapmasına gerek yok ben yaparım zeki olsun yeter sjdjskf
Zekama güvenip kısıtlı kalmıyorum.😃
Takibi kabul etmezsen pıçaklarım ulen seni ayıptır Sjdkskdks
Etmemişmiyim. Dur kabul ediyorum kibrini okşayayım.😃
Kibir mi 😒 Tamam etme sjdkskfldl
Şizom kıyamam sana. En baş köşede yerin hazır.😊
Sjdkskfk kibirli dedi la bana sjdjskfkskfk
Çok yaptım askerde bölük komutanına
Köpük nerde?
Gözlükler nerde?
Köpük yok orda
Kör değilim
Baya zor olsa gerek 🙂
vayy ellerinize sağlık :)
Afiyet olsun
Vaaay 😎
çok da marifet değil
Helalin var
Hayır, değildir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar