Elinde beni olan bir insanın yemeklerinin lezzeti farklı mıdır?

Hani derler ya senin elinde benler var o yüzden senin yemeklerin lezzetli oluyor diye
Bu lafın doğruluk payı var mıdır? Sizce
Elinde beni olan bir insanın yemeklerinin lezzeti farklı mıdır?
Cevapla