Hani derler ya senin elinde benler var o yüzden senin yemeklerin lezzetli oluyor diye
Bu lafın doğruluk payı var mıdır? Sizce
Bu lafın doğruluk payı var mıdır? Sizce
Ne alakaymış ya, her gün bir şey çıkarıyorlar. Benim de sırtımda tam kemikte bir benim var anlamı nedir acabası?
Mikrop yav sen de haaa manyak seni
Şapşik şey sende
Tamam sana haber veririm ben en kısa zaman da
İlk kez duyuyorum şaşırdım benim elimde de var ilginç 🤔
O yüzden seni fenocan seçmiş site akıllım
aaa ben onemli tabi canıımm izzet altınmaşenin de yüzünde var o yuzden başarılı şarkıcı oldu
Kahkaha attım valla
amaçda zaten insanları güldürmek değil mi
İlahi çok yaşa sen abi
amin amin hep beraber
Ben yemem'de başkasını bilemem.
Aman sen dikkat et senin hatun benli olmasın
Akrabalardan bile yemiyorum, titizin bu konuda.
Cevap
33Cevap
Bence etki etmez lezzete gadası
Bu durumdaki birisinin yaptığı yemekler güzel ama yemeği yiyen kişiler iltifat etmeyi istemiyorlar ve keramet sende değil elindeki bende derler.
Hani Nasreddin Hoca ya biri gelir sorar soruyu. Hoca bilmiyorum der. Adam Hoca ya nasıl bilemezsiniz? Cübbe üzerinizde değil mi? başınızda kavuk var. Bilmeniz gerekiyor diye çıkışır.
Nasreddin Hoca Kavuk ve Cübbeyi çıkartıp buyur al giy/tak kavuğu da madem keramet kavuktadir. Giy de sen cevap ver sorulara.
Yani belki cübbe hikayede o da benden olsun dedim😉
Yani işin özü anlaşıldı sanıyorum.
Alakasız ahlaksız yorumlardan uzak duran edepli arkadaşlara ayrıca teşekkür ediyorum.
Elinde ben olanlar maharetli mi gerçekten, özellikle de yemek konusunda? ↗
Bu linkteki guncellemede eldeki benle ilgili arastirma sonuclari mevcut.
Yemek lezzetinin insanın kendi içindeki zenginliğine bağlıdır. Kalbin ne kadar temiz olursa yaptığım yemekler bir o kadar tat açısında farklı olur.
Elde ben olması yemeğin lezzetine etki etmez. Böyle söyleyince insanı yemek yemekten soğutan bir teşbih hatta...
Benim var ama harbiden çok farklı ne yapsam tadı berbat oluyor hahahaha
İlk kez duydum, bilmem ki🤔
Dikkat ettiğim bir şey değil sanırım.
Ama sevgi faktörü önemli 😃
Severek yapmadığın hiçbirşey iyi olmaz. Yemeği severek yapmaktan dolayı lezzetli oluyor bence..
Allah her kusuru bir lütûf ile örtmüştür. Söz doğru mu bilemem ama bir hikmeti olduğu aşikâr.
Bana da çok söylenen bir laftır bu. Şahsım olarak çok inandığım bir durum değil ama.
Evet, hatta ateşe ihtiyaç duymadan sigaralarını benler sayesinde yakabiliyorlar.
Bende onu sadece el değil kolda yüzde falan bir sürü beni olanların lezzetli oluyo diye duymuştun küçükken ama bence çok alakasız inandırıcı değil saçma da zaten
Yemek yapmak, ustalık ve maharet ile alakalıdır..
Yemek yapan kişinin karşısındaki insanın seveceğini umarak, severek yiyebileceği yemekleri yapması ve içine biraz aşk sevgi katması da icap eder
İltifatın böylesi... İlk defa duydum aklımda bulunsun
Burnunda beni olan da çok koku alırmış
Yanağında beni olan çok güzel gülermiş hurafe çoğaltılabilir. Hangisine inanmak istersen.
elinde beni olanın yemeği lezettli dudağında beni olanın öpüşmesi tatlı kalçasında beni olanın dansı hareketli :) ya göbeğinin altında varsa?
Saçma geliyor bana 😊
Yalan elimde ben var aksine beceriksiz diyor annemgili sjsjsj ama sarma güzel sararim ya da hamur işleri ile aram var uğraşmayı yapmayı severim jfjfjv
Bence dogru cunku benim elimde de var ve lezzetli oluyor
İlk kez duydum bilemedim şimdi. 🤔😀
İlk kez senden duydum
Bunu duymuştum. Ama doğru olduğunu düşünmüyorum.
Öyle diyorlar ama keramet bende değil bence😂
Evet elinde beni olanın yemekleri lezzetli olur.
İlk kez duyuyorum çok ilginç geldi
elimde benler var belki ondandır
Hep öyle derler ama hiç dikkat etmedim
Saçmalamayın alakası yok beni olup olmamasının 😂
Kukusunda beni olanın da kukusu tatlıdır o zaman:)
ilk defa duydum valla
#sekizinciyıl
İlk defa duydum sasırtıcı
götünde ben olsaydı ne olurdu peki?
Yoktur kesinlik ile🙂
Ben iptal
İlk defa duydum :D
şimdi g*tünde beni olanlar düşünsün
Evet bizde de öyle denir
Yav ne slaaak ne saçmaaaa bir lafmış o beee
eski İstanbul adetlerine göre öyleymiş
ben duymadım bunu
Öyle derler ama check etmedim hiç
Saçma bence.
Kim uydurmuş bunu amüyünüm
Benin benim yok ama belimde 2 tane gamzem var😂😂
saçma bence :)
Ilk defa duydum
İlk kez duydum bilmiyorum
Hiç duymamıştım
Hayır tabiki de
bnde oyle duymustum
Sacmalik bnce
ilk defa duydum
Sanmam
Sakal saçma hurafe
ne alaka
Ne alaka
Tesadüf
Doğruluk payı yoktur
Ilkkez duydum
Alakası yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar