Şöyle güzel bir manzaraya karşı sevgiliyle yapılan kahvaltı mı muhteşemdir , evde ailece yapılan kahvaltı mı?
Mutlu pazarlar🌹
Mutlu pazarlar🌹


Ben en kral kahvaltıyı hazırlarım kuş sütü eksik. Tabi benimle kahvaltı efsanedir.. Espriler ve nükteler ile kahvaltının tadı katlanır.. Aekasına bir de Türk kahvesi yanında bitter çikolata ile.
Sevgiliyle evde yapılır
Teşekkür ederim :)
En güzel kahvaltı sevdiklerimizle beraber yapılandır.
Teşekkür ederim😊😘
Deniz kenarı manzaraya karşı sevgilyle yapılır..
Cevap
46Cevap
önemli olan kimlerle beraber oldugumuz
İzmir de çok güzel bir yer vardı
şirince taraflarında şimdi çocuklarımı alıp gitmek vardı ahhhhh
Sevdiklerimle olduktan sonra yer mühim değil. Ama illa lazımsa açık havada yeşillikler içinde olabilir
Aynen sevdiklerim olsun sadece kuru ekmek bile yeterli
Ailem olduktan sonra, mekan önemli değil benim için..
Ya görseldeki yer şahaneymiş orada olmak isterdim eşim ve kızımla :)
Sevdiklerinle beraber yaptigin samimiyet içeren kahvalti en guzelidir
Valla ben yatağımda yaptığım sürece mutluyum ama şu fotoğraftaki kahvaltı için yataktan çıkarım :D
Bu manzarada sevgilinle olan kahvalti daha guzeldir:)
deniz manzarası değil de doğa manzarası eşliğinde sevgiliyle
En güzel pazar kahvaltısı sevdiklerimizle yapılandır
Ailecek yapılan kahvaltı paha biçilemez 😃
Kahvaltıdan sonra da sevgiliyle buluşmaya gidilir 😍
Her ikisindede hesabı ben ödediğim için fark etmez..
Ev ve aile hayatimizin özeti degil mi zaten. Burda sevgiliyle kahvalti bence :D
Sevgiliyle ama güzel nezih bir yerde olur ancak sevgili karşındaysa ne yerin nede mekanın önemi yok😊😊
Az yiyen, yemek seçen, yemekleri bana bırakacak olan kişiyle yapılır 🤣
Boğaz manzaralı bir restoran olabilir.
Piknik çantası hazırlanır göl kenarında ağaçlar altında çiçekler içinde çocuklar top oynarken yapılır
burada, sevdiğimle..
o yesin ben ona bakıp doyayım :)
Öyle sevgiliyle serpme jahvaltı isterim ta sen 😉😘😎
Ailece yapılan kahvaltilar en güzeli nerde olduğunun önemi yok 😊
bebek sahilde..
varsa, sevgilimle yoksa tek başıma..
Evde peynir zeytin çay yumurta patates kızartması da güzeldir 😊
Ahmet abiden eski kaşarı aldım. Babamda fırından ekmeği çıkartır birazdan. yazaneye gecip birazdan gomucem... Bendeki pazar kahvaltısı bu
Sevdiklerin yanında içinde huzur varsa herher şahane olur
Manzara falan anlamam sucuk olsun ekmek olsun ve meyvesuyu
Abant da yapılır Emmy Rossum olursa daha iyi tabi 😏
Karakoyde bir otel var terasi harika ve kahvaltisi super.
sevdiğin kişiyle yaptıktan sonra nerede olduğu önemli mi onnla yapmak bile yeter
en güzel kahvaltı seninle yapılır hemde kahvaltıdan önce ve sonra daha güzel şeyler de yapılır :)
Evde ailenle.
Eşim ve kızımla balkonda güzel olur
Her türlü güzeldir kahvaltı.
Evde canımın icleriyle.❤️
Ayy, keşke şimdi orda olsaam
Yatak odasında sıcak sıcak ☺️☺️
Ben hazırlamadığım sürece hepsine varım 😅
Sevdiceğimle yapılmaz mı?
ikisininde ayrı güzelliği var
Sevdiğin yanında olduktan sonra her yer güzeldir
fiyatı en uygun ve en rahat anınızda yapılır
sevdigin kisiyle tabiki:)
İkisininde tadına doyum olmaz
Evde aile ile yapılır.
Huzur olan yerde , huzur verenlerle yapılır.
Tabiiki evde ailemle yapılan
Evde sevdiklerimizle
Herhangi biriyle herhangi biyerde
Orman havasında herkesle yapılabilir
Tek başına
Ailemle daha güzel
Aileyle heryerde 🤗
Aileyle
Seninle her şekilde güzel olur.
Benim evde.
Aileyle evde
benimle yapılır
Sevdiğin kişi ile
bir kahvalti ısmarliyabilirmiyim sana 🙂
Evde ailecek yapilir
Kadıköyde sevgiliyle
Güzel kadınlarla elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar