Torku
Sarelle
Nutella
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çikolatalı fındık ezmesine biraz düşkünüm ve lezzet, kalite, hijyen önemli. Tartışmasız Sarelle diyorum. Sarelle demeyenlerin ya damak tadı bozuk ya da fiyatından dolayı Nutella daha ucuz olduğu için öyle diyorlardır ya da dış marka özentiliği. Sarelle yerli mal ve fabrikası Ordu'da ve Türkiye'de en çok fındık yetiştirilen il olan Ordu fındığıyla üretiliyor. Fabrikasına gittim en kaliteli fındıklar seçiliyor ve hijyen %100 diyebilirim. Sagra fındık kalitesinden şaşmam.
Nutella sağlıksız mk. Torku sarelle el ele. Nutella diyen kızlarda özenti var gibi
Nutelladsn başka tanımıyorum 😋
Kaşık kaşık tüketilir ☺
nutella tabi ki. daha bitmeden yeni 1000 gramlık aldım :)
Cevap
13Cevap
nutelleya alerjim var nohut kadar yesem hastanelik oluyorum :D sarelle çok pahalı diye annem almıyor 1 hafta dayanmıyor bize çünkü :D torku yiyoruz o yuzden ve en güzeli torku bana göre
Nutella varken Sarelle kim, Torku kim?
Sinek vızıltıları, bence. :D
Öyle şeyler yemiyorum.
Keçiboynuzu kreması
filan tüketiyorum. :)
Ne nutella ne torku ne de sarelle... Favorim Peripella ve Şokoley :D
nutellanın tadı güzel ama daha sağlıklı olması açısından torkuyu alıyorum :D
Torku'nun güzel olmayan ürünü yok, kavanoz çikolatasının hepsinden çok daha güzel tadı var.
Torku o degilde bu kahve dunyasinin kendi urunu olan var findik kremasi siddetle tavsiye ederim
1. torku
2. nutella
3. sarelle
torkuya puanım 10
nutellaya 8
sarelleye 6
Fiskobirlik gönlümün efendisi 😄
nutella ama bıtterlısı.) ;)
Torku yerim yiyeceksem o da ayda yılda bir..
Nutella daha güzel ama Torku'yu tercih ederim
yerli malını tercih ediyorum
Nutella❤
Torku
nutella
Fiskobirlik gönlümün efendisi 😄
Nutella Go
Cokokrem 😋😋😋
Hobby 😜
Nutella candir.
Sarelle tabi ki
Hiçbiri
Denemedim pek
Sarelle
Nutella 😋
Canım çekti laa
Nutella
Nutella
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar