Aslına bakarsanız bu durum yerine göre değişiyor. Ben hiç Gaziantep'e giderek yemedim. Oradaki fiyatları bilmiyorum ama bir kere Ataşehir'de bir künefecide yedim, 23 TL'ydi bir kere de Ataköy'de lüks bir kafede yemiştim 29 TL'ydi ama güzeldi.
Gadasi ben gezmeye gittim lüks restorantda dört kişiye 30 lira verdim bedava idi neden dersen bak şimdi Yarım litre süt geldi 4 tane su geldi Meyve tabağı geldi Kaymak ve dondurma geldi Sonra bide leblebi geldi
En İyi Cevaplar