Ben çok beğeniyorum yaptığım pastalarda da zaman zaman kullanıyorum bence kutlama pastalarında şeker hamuruna harika bir alternatif olabilir 😉


Ben senin yenilebilir malzemeden hazırladığın çiçek figürlerini de biliyorum ve onlara ne büyük zahmetler verdiğini de... Bu şekilde hazırlanan pasta da güzel bence, kosepte uygun olarak iki türlüsü de kullanılabilir. Bence şeker hamurundansa gerçek çiçek kullanmak çok daha mantıklı, hem de daha şık. Özellikle bu ‘naked pasta’da çok güzel görünmüş, eline sağlık canım.
Swn ne yapsan çok şık zaten. Instagram hesabına baktıkça içim açılıyor. 🎂🎂🎂 ❤️❤️❤️ 👏👏👏
❤️🤗 canım ponçikim benim 😘😘
Yine çok güzel bir pasta 😍 bence çiçekler güzel durmuş, elinize sağlık.
Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Güzel duruyor olsada dalında daha güzel. En azından dalında yaşıyor.
Goruntu guzel olsa da cicekleri pastadan ayirmak mesakatli bir is
Cevap
9Cevap
Yiyemeyeceğim şeylerin yemeğimde sırf süs olsun diye olmasını sevmedigim gibi, pastamda da yitirmeyeceğim bir şeyi istemem ki tam bir pasta canavarıyımdır.
Çiçek dalında güzeldir. Çiçeklere kıymayın efendiler. ☝️
Bence sonrasında pastayı yemek için onları çekmeye uğraşmak yerine direk gerçekçi gibi duran yenilebilir çicek süslerini tercih ederim. 😀🌸🌹🌼
Görüntü güzel fotosunu çek rafa kaldır. Ama saçma fikir sonuçta yenmeye sunuluyor onunla mı uğraşılacak?
Yenmeyen şeylerin konulması hoşuma gitmiyor. Çiçek yerine en bolundan meyve koyulması daha çok hoşuma gider.
Sırf görüntü için bunca eziyete değer mi? Çiçekler dalında güzel ;)
Pasta olayını tamamen saçma buluyorum. Hem çok kalorili
Çok abartılı bence 😒
Yenicek gidicek la altı üstü
Allah işsiz etmesin kimseyi
Evet güzel buluyorum süslü
Ben onu nası yiycem diye düşünüyorum
Çiçekler özel bantlarla sarılıp pastaya yerleştirilip, keserken çıkartılıyor :)
😄 yok yok sadece görsel ;)
Çok güzel duruyorlar bende kullanıyorum
Ayrı ayrı gelse olmuyor mu yahu, herşey kendi tadında iyi
Yani yiyemedikten sonra napayım süsü
Tadı berbat, çiçekleri çıkarınca iğrenç duruyor
Canlı çiçek istemezdim.
Gayet güzel oluyo ben beğeniyorum☺️
Yok sevmezdim sanırım denemedim ama
Kaktüs de olmalı bence :D
Bunların dışı güzel içi kötü oluyor :d
Benimkinin içi de cok guzel ama ☺️
çiçek görünümlü canlı çiçeklerde var yenilebiliyor
Çiçekler yeniyorsa sorun yok bence😛
Pasta mı yiyoruz çiçek mi?
Düşünemiyorum
Cok hos bence
Çok abartılı buluyorum ama güzel
Bence çok hoş. Klişe değil
Düşündürücü
Çok beğeniyorum.
Canli cicegide yerlerdi..
Gayet güzel gözüküyor
Bayagi gereksiz
Güzel
bu da geçer
Kötü
Bence iyi ya
Ama çiçeklere yazık
Berbat olmalı
Güzel gozukuyor
Sacma
İsraf
Pek denk gelmedim
İğrenç ötesi
Berbat
saçma
Berbat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar