Güzel ve seksi gösteriyormuş dediklerine göre, hakikaten öyle mi? Siz giyiyor musunuz?


Bununla seksi görünülmez bence. Ayrıca kocasından hariç kişilere neden seksi görünmek isterler.
bu rengi beğenmedim ama kod ve adres olduğu için bu resmi attım teyze oğlu sünneti için
Yaz sıcağında kot pantolon denince bana bir fenalık geliyor :D daralmıyormusunuz :D
Valla isminde kot olan hiçbişey rahatlatmıyo kardeş.
Cevap
18Cevap
Benim de siyah yamalı pantolonum var. Üstüme güzel oturduğunu düşünüyorum ve yüksek bel olduğu için çok rahat oluyor.
Kot nasıl rahatlatır yahu? Deli olurum ben.
Elbise tercih ediyorum
En ideali yırtık jean
Güzel bir tane var giyiyorum
bana iğrenç geliyor :)
Bunlar guzel degil ama guzel olanlari var.
ay kot mu ölürüm len.
Kötü, Bence daha ince ve kısa şeyler olmalı...
Ben yamasız kot giyiyorum.
Bu sıcakta kot mot, giyemem
hiç giymedm toplara sor. d
olabilir tabiki neden olmasın :)
İçinde pantolon olan birşey bu sıcakta he
Kot pantolon giymem bu sıcakda😀
Ben sevmiyorum o ne ya öyle :D
iğrenç bence
Çocukça
giydim
evet yanii
Giymiyorum
Öööö
Hiç sevmem
kötü bir trend
Giymiyorum
hayir
Çok kötüler
Güzel değil bence
Hayır
Hayır sanmıyorum
Hayır
Evet , giyiyorum.
hiç güzel değil
Cok kötü bence
Tarzım değil
Hayır.
hiç giymedim
Giymiyorum
çok kötü begenmedım
Giymiyorum
hic guzel degil
Güzel
Kotu bence
hıçteee
Yok ya heryerinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar