Bu bikiniler özellikle pizza tutkunlarının ilgisini çekecek. Tüylü mayoların ardından şimdi de "pizza bikiniler" moda. Pizza bikinilerin en önemli özeliklerinden biri yenilebilir olması ve gerçek bir pizzadan yapılması. Sınırlı bir miktarda üretilen bu bikinilerin fiyatı 10.000 dolar olarak belirlenmiş. #2017 #yazstili
Tüylü mayoların ardından, yenilebilecek "pizza bikiniler" sizce nasıl?
Yiyilebilmesi kötü. Külot niyetine giyiyor sonra da onu yiyor mu yani? Fazla iğrenç.
Aklıma Lady Gaga'nın etten kıyafeti geldi. cdn1.ntv.com.tr/.../...,hHM_hWtxqUe_9ie0hvXOvQ.jpg Ama bu gerçek et değil. Bazıları bir vlog sayfası yorumunda ''Ulan insanlar yemek için et bulamıyor bu etlerden kıyafet yapıyor. Çok yazık.'' yazanlar vardı. Yani adam iğrenç olma boyutunu aşmış, israf kısmıyla ilgilenmiş. =+*x;)
Gizli yazdığım halde gene 2 + aldım ama + alınacak bir görüş de değildi. Bu tür sorularda genelde gizli yazıyorum hafızanız kuvvetlimi ikna falan filan :D
Onlarca kez yazdım bu postmodern moda ve tek gayeleri özgürlüğümüze müdahale özgürlüğümüz örümceğin ağıyla çevrili ve sadece özgür olduğumuzu sanıyoruz dedim ve bunu kim giyecek burada o kadar kadın yorum yapmış varsa afrikaya gönderelim zenci abiler bayram etsin 😑😕
Siz asosyal sapık özentilerin ve bunu normal gören herkesi Allah bildiği gibi yapsın. Nimete saygınız yok Avrupalı Kafirler gibi kafirlestiniz böyle sorular sorup , bu kadar normal görüp , gülüyor egleniyorsunuz çakma namuslular...
ya merakım sadece şu hadi fantaziyi anlarım çikolata dökersin yalanır reçel hadi bir nebze de abi çok afedersin dötümüze değen çükümüzle sallanan bir pizzayı yemek mi :D? hiç sanmıyorum. Bu fotolardaki kızların dötüne de değse yemem bu ne iğrenç bişeydir ki? sen külotunun üzerinde pilav yermisin? onun gibi bişey yani bu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bakın bu insanları yargılamıyorum. İnsan zengin olunca parayı harcayabileceği yer kısıtlı olduğu için böyle deli saçması şeylerle kendilerini eğlendirmeye çalışıyorlar. Yazık zenginlere acıyorum. Oysa ne güzeldir sürekli didinip yazsonu tatili için para biriktirmek. O çok istediğin telefon için çalışmak ve en son onu aldığındaki heyecan. Bunların hiçbirini yaşayamıyorlar. Onlar da pizzadan bikiniye 10 bin veriyorlar. Kıyamam.
Konu çok sapıtabilir, hertürlü giyimde sadelik severim. Yanar döner şeyler hiç hoş değil. Gerçi @Esρilc küfrediyor bana ama bu konuda, neyseki kulağımla duymuyorum.
10.000 dolara bikini alacağim sonra karnım acıkacak ve 10.000 dolarlık bikiniyi yiyeceğim? niye cünkü moda onu yenilebilir kılıyor , afedersinizde benim alnımda mal yazmıyor.
(Gerci beni pek ilgilendirmiyor sonucta bikini giymiyorum) :D
Nimetle şaka mı olurmus dedirten bir fikir ve 10.000 mi o zaman alırım cunku ben zengin havalıyım benim param var diyenlerin tercihi bir üretim hele ki sınırlı sayıda yapılması ayrı bir kurnazlık. Voov 10.000 tl degerınde poh yaptım 😎
En İyi Cevaplar