Geçen bir elbise alayım dedim her yerde aynı modeller hep çiçekli hep böcekli.

Siz bu senenin modası büyük desen çicekli kıyafetler hakkında ne düşünüyorsunuz? Beğeniyor musunuz?


şimdi bizler muhafazakar eşcinsel cemil ipekçi ve ateist eşcinsel barbaros şansal gibi ünlü modacılarımız gibi modadan pek anlamayız. sözün özü fevkaladenin fevkin de olmasa da idare eder.
Aslında ince belli birisinin üzerinde hoş durabilirler.
Büyük çiçek desenli kıyafetleri normalde sevmiyorum ama bu kıyafette güzel göründü gözüme...
Ayrıca admin olmuşsun, tebrik ederim.
modaya uymayı sevmem ama resimdeki elbise gibi olanlar çok hoşuma gidiyor. Buna benzer kolsuz bir elbise almıştım çok seker
Cevap
21Cevap
Bu kadar büyük parçalarda değil de küçük detaylarda çiçeği daha çok seviyorum
çok tatlı buluyorum. kız arkadaşm olsada alsam hani o derece..
desenli kıyafetleri sevmem. paletli kıyafetleri sevmem.
düz tek renk severim
Her yer çiçek çiçek çiçek.
Bizim evde. Perde, halı, nevresim, masa örtüsü.. Annemin bütün kıyafetleri..
Baydı artık. Owwf😰😨
elbiseler güzel ama herkeste aynı tarz kıyafeti görmek kötü
Ben beğenirim ama çok karışık olmaması sarti lle çok tatlı duruyorlar
Çiçek deseni sevmem ama kıyafet güzelse alabiliyorum.
neneler giyince nene işi diyorduk şimdi her yer çiçekli böcekli oldu
çicek desenli şeyleri pek sevmem ama nedense bu örneklerde hoş gözüküyor gözüme
Yahu ben bu çiçek desenleri niyeyse hiç sevmiyorum, nadiren belki sevdiğim bir şey olabilir.
Benim fikrimce çok tatlı ve hoş duruyor. Özellikle ona uygun bir kombin yapıldığında.
kadında en sevdiğim ve yakıştırdığım elbise modeli.
bu güzelmiş ama hepsi böyle değil işte annranne elbise çiçeği çoğu
Güzel, fakat herkes taşıyamaz, yani herkese yakışmıyor
Bazıları babannelerin giydiği gibi oluyor öyle motifleri sevmiyorum
Bazıları güzel olabiliyor ama genelde desenleri beğenmiyorum
Giyecek bayan Boy uzun ise ve çok kilolu değilse çok yakışır...
Başlarda hoş gözüküyordu çokça giyen görünce sıradanlaştı..
Pek iyi düşünmüyorum benim tercihim küçük desenli olmalı
Aslında güzel ama herkes giyince biraz rahatsız edici oluyor
Bayılıyorum ben çiçekli elbiselere çok şirinler bence
Ben yıllardır giyerim bir değişiklik yaşamadım
Küçük desenliler bence daha güzel duruyo 😊
Sade daha iyi...
Adminliğin hayırlı olsun.
Bu aslında biz erkeklere bir subliminal mesajdır.
Çok renkli ve güzel buluyorum ben ya
Güzel görünüyo ama ben tercih etmiyorum
Ben nakış işli olanları çok beğeniyorum...
Nakış daha çok görüyorum. Çiçek güzel
Bitsin bu moda baydi :)
çiçek sevmiyorum ama bende aldım
güzel ama kimin giydiğinede bağlı
Guzeller ancak gerkesın uzerınde baydı
Güzel ama modeli de bana yakışmalı 😇
Çiçekli böcekli elbise kusuyoruz artık 😂
daha çiçekli bir şeyler almadim
Güzeller bence, sevdim ben
çıkartmıyorum üzerimden 😂
Çiçeği sevmem ama belki büyük çiçekliler
hiç çiçekli bir şeyim yok, sevmem.
Çok u güzel bir kıyafet
Herkese yakışmıyor
Çok begeniyorum çok hoş
ben pek beğenemiyorum çiçek desenleri.
Elbisesini de aldım pantolonunuda tuniginide😂😂😂
Bazıları guzel oluyor
hoş değil bence
cok hoş cok zarif buluyorum
ben çok begeniyorum
Bence çok şık ve zarif
Çok güzel 😍
Fazlası itici ya
Yerine göre olabilir
Begeniyorum
Çok hoşuma gidiyor
Çok hoş
Düz renk tercihim🎈
Güzel bence
güzel
tatli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar