
Tabiki de Yaz mevsimi
Buda sorulur mu kış mevsimi
İkisininde güzelliği bir baska
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yaz bir başka ☀️
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
İkisinin de güzelliği kendisine özgü fakat asıl üzücü olan mevsimlerin artık ne yazık ki küresel ısınmaya bağlı olarak mevsim değişiklikleri nedeniyle 4 mevsimden 2 mevsime düşmüş olması; artık ne acı ki ilk bahar ve son bahar yaşanmayan hatta yeni nesillerin varlığından bile habersiz oldukları mevsimler. Sadece yaz ve kış mevsimleri var. Keskin geçiş dönemleri yaşanıyor. Yazdan sonbahara değil direkt kışa, kıştan ilkbahara değil direkt yaza geçiliyor. Bu ise ani gelişen doğal âfetlere ve sağlık problemlerine yol açıyor. Bence mevsimlerin dördüne de sahip çıkmalıyız insanlar olarak.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Çok teşekkür ederim 🙏😍😍🙏
Normalinde kış insanıydım..
Kışın bir şekilde sıkı giyinip ısınabilir insan, yazın öyle değil..
Ama bu kış yaşadıklarım öyle ağır geldi ki, sıkı giyindiğim halde, kalbimi, yüreğimi üşüttü ve kanattı..
Kış olmasını hiç istemiyorum artık..
Kışı daha çok severim yaza göre
Normalde Temmuz insanı yazdır 😬
Delüüü
Teşekkürler kofti 😬😃
Cevap
17Cevap
Yaz mevsimi
ayıp ya.. hani son bahar.. bence mevsimlerin en güzeli ünvanını hak ediyor.
malum 4 mevsimden sadece 2 si kaldı elimizde. Kışı daha çok seviyorum
İlkbaharı severim. Ama genelde hangi mevsimdeysek onu sevmeye çalışıyorum ki bulunduğum zamanın tadını çıkarabileyim ☯
Hayatımın sonuna kadar yaz mevsiminde kalabilirim.
Yaz dışında hepsi uyar bana 😅
Yaz, kışı çok sevmem soğuk ve ıslak 😄
Kış mevsimini severim.
Ben kış insanıyım tek kelimeyle
Yaz mevsimini severim
İkisinin de Ayrı Güzelliği Var ☀️🌨️😊
Kış...
İkisi de güzeldir 😃
Kış severim
Kışı seviyorum.
Yaz.
baharciyim ben
Yaz mevsimi
Kış daha iyi
Kışı daha çok seviyorum
Yaz mevsimi
Kışşş.🤍
tabiki kış
Sadece yaz ⭐️
Yaz tabi ki
İlkbahar mevsimi
ben yazcıyım
ilkbahar
Yazı
Kış.
Erisem dahi yazzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?