Bikini giymeyince o tatlı yaz enerjisini üzerinde taşıyamıyormuşsun gibi geliyor mu?

Bikini giymek sadece denize ya da havuza girmek değil, o özgüveni, kadınsı enerjiyi ve yazın büyüleyici ruhunu hissetmek demek. Bazen üzerimizde bikini olmayınca sanki o ışığımız eksiliyor gibi hissetmiyor muyuz? Sana da böyle oluyor mu?

Bikini giymeyince o tatlı yaz enerjisini üzerinde taşıyamıyormuşsun gibi geliyor mu?
🌸 Evet, bikinisiz yaz enerjim eksik kalıyor.
🌞 Bazen öyle hissediyorum, moduma göre değişiyor.
👙 Bikiniyle kendimi bambaşka hissediyorum, ama her zaman şart değil.
💫 Hayır, ben enerjimi her halimle taşırım.
☀️ Bikinili ya da bikinisiz, yaz zaten benimle parlıyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bikini giymeyince o tatlı yaz enerjisini üzerinde taşıyamıyormuşsun gibi geliyor mu?
Cevapla