Sizce yazı en güzel anlatan güzelimiz hangisi?
Hande Erçel
Serenay Sarıkaya
İrem Derici
Tuğba Özerk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şahsen bana Hande erçel çok tatlı geliyor evet oyunculuğu belki güzel değil ama bu kız manken için manken olmak için yetiştirilmiş birisi oyunculuk yeteneği olmasa da fiziği ve tatlılığı çok hoşuma gidiyor.
Cevap
51Cevap
Hiç biri.
Hepsi yapay.
Oyuncakçı vitrini gibi.
.
Yazın geldiğini teşhirci insanlardan değil mevsimsel döngünün değiştirdiği hava ve iklim şartlarından anlarım.
İrem Derici insana dönmüş. Tuğba Özerk resmen askıları indirip sevişecek durumda. Serenay zaten fiziğini hep ön plana koyuyor. Alıştık ona. Hande ise sonradan iyi açıldı.
Ne yargıladın beee
Doğrular ama bunlar :)
Ahlakı olan dini İslam olan bu şekilde giyinmezzz Harammm Günahhh ulan günahh İsrailli yahudinin dedigi gibi onlar ne istedilerse siz onu yaptnz yapmaya da devam ediyorsunuz "" Yüksek bel çıplak giyinenler kimin kavmnden biliyomusunz, Lut kavminin, Oysa ki Siz zamaninzda en temiz ümmetiniz"" diyor Bir yahudi Allah ıslah etsin hepnzi böyle giyinen sözde müslümanm diye gezninenlerden Allah bizleri muhafaz etsin inşallah YAZIK!!!
@Berivann6 bi amacm var ki burdaym ayrica bu seni ilgilendirmez kahbelik bekçisi tatiledymş cehennemde de beraber tatil yaparsnz o zaman
@Berivann6 Senin gibi insanlarda şeytanın arkasını kollamaktan başka bi işe yaramaz kendi pisliğinizde bogûlun gafillersinz
@Berivann6 sen bunları savunarak iyi bisey yaptigini mi saniyon canm bunlarn işi şeytanı mutlu etmek bunlari savunmak ta şeytanin ekmegine yağ sürmek demektr yaniisi müslümansan şayet imanını sorgula!!!
@Berivann6 şeytandr demedim şeytanin ekmegine yağ sürüyor dedim müslüman oldugumz icin Elhamdülillah neyin günah neyin sevap oldugunu biliyoruz ama karşmzdaki kendi zevkleri icin ahiretini hice sayan SöZDe müslümanlar oldugu icin laf anlatmak cok zor istedklerini giyerler diye biseyde yok kadnlar istedkleri gibi giyinemez gezemez haram günah dinimz yasak diyor ayrıca kimsenin arkasndan söyledigm bisey yok aha burda yüzünede söylüyorum isteyende okuyor ztn
@Berivann6 bence sende s*kt*r git kahbelik bekcikigini başkasına yap dinsiz dilsiz şeytan
@Berivann6 sen ve senin gibi insanlara az bile
@Berivann6 öyle ztn takma sen
Mayolar şık, bolca ten, biraz da dövme var ama güzel göremedim.
Serenay'ın vücudu çok formlu ve bakımlı ama👍
bunlar anlatmasa yaz geldiğini anlamayacakmıyız? çok tuhaf
Serenay güzel gelmiyor ama yinede seviyorum çok Cool bir kadın aralarından onun gösterişi hepsini solluyor
Yani Serenay Sarıkaya diyorum 🌸
Ben tatil yapıp keyif sürebildiğim zaman yaz gelmiştir
En yaşlıları olmalarına rağmen yine en güzeli Tuğba Özerk
bunlar sezon açmıyor ki bunlar başka yerlerini açıyorlar
Giyinişinden dolayı mı bilmem ama serenayın göğüsleri mük
Yaz hiç gitmediki kışı şort atlet cam açık uyuyarak geçirdim 😂😂
Hande Erçel yazı daha çok hissettirmiş, ama Eda Taşpınar hep top fotoğrafı atıyor istisnasız.
yalnız İrem dericinin fizik çok iyimiş vurdunmu ses gelir 👅👅
İrem dericide o kadar göğüs yoktu çocuk gibi göğüsleri vardı bu kadar da yaptırılmaz
bence fazla emdrmistit 🤣
o degilde irem dericiyi bile seksi gösterebiliyor bu bikini sezonu büyük nimet kızlar adgsakjdas :D
Hepsi estetikli hepsi milyarlar veriyor bu mayolara bu nedir arkadaş yapay hayatlar
Ünlülerin ekstrem paralar kazanması bana saçma geliyor. Tamam emeğin bi karşılığı olur ama bu kadarı da fazla.
hepsi beş para etmez kendilerini bi halt sanıyorlar
Mayo hiç sevmiyorum itici geliyor bana, bikini daha seksi ve güzel gösteriyor bayanları.
Deniz Akkaya Olsa bunların hepsini ona katlar beşe böler.
bence irem gösterişten uzak sade konuşanlara konuk olduktan sonra o samimi davranışlarını gördüm daha bi kanım ısındı buna en azından yapmacık degil
Yazın geldiğini anlamanın en iyi yolu halk plajı 😀
Yani bunlar pek ilgilendirmiyor ben gidersem gelmiştir 😂
Irem derici hastasıyım ya. Hayalimdeki kadın alıcam onu kırbaçlıycam şak şak şak ⚡⚡🔥 😂😂
Arkada deniz manzarası yaz geldi hadi denize der gibi
hepsi cinsel obje görünümünde
oyleler zaten
@Berivann6 istediklerini giyebilir tabikide ama bu onalri abje olmaktan cikarmaz sonucta herkez goruyor
@Berivann6 tabikide haklisn maa bu insanlr topluma malolmus artik malesef obje olarak goruluyor yani o dedigin kormal inlar icin
berivan sadece aptal bir feministsin. Sus
@Berivann6 bunlar ornek kisiler toplumun gozu onunde sence ciplak poz verseler normla karsilarmisn
Serenay Sarıkaya
ve Hande Erçel iyii 👍🏻
Hiç birini beğenmedim😶
İremle Serenay arasında kaldım
Hande erçel kesinlikle
Güzel göremiyorum. Başka şık yok mu?
Ben yaza yaz demem, yazı ben anlatmadıkça
Irem abla yine yapmış yapacagini helal olsun 🔥
hande erçeli çok beğeniyorum
Hande ercel ve serenay sarıkaya
Resim olarak Hande kadın olarak Serenay
Tuğba bence taş gibi.
Tuğba özerk ile sevişmek isterim
Estetikten gözlerim kamaştı..
Irem dericiyi hiç sevemedim gitti. Itici geliyor.
Tuğba ve Serenay yakışmış.
Duygu Özaslan'a bayılıyorum ya
İrem derici tek geçerim. Cesurca.
Hepsi bir birinden güzel
Allahım ne çirkin hepsi
kiskanclik ssezdim sanki
oneli olan egitim degilki onalrada fizik Şu an sadece fizikten konusuyoruz onlar bi obje sadece
Bu serenay ney böyle ya ateş parçası resmen
hande neden bu kadar cok seksi
Arkalı önlü tanga giyen kadınlar bambaşka...
Şu İrem Derici çok doğal değil mi yav?
Hande Erçel güzel gözüküyor
Serenay 👍
en iyi gogus onda cunku
Serenay
reklam bundanda para kazanıyorlar
Yılların vücudunu bozamadığı Tuğba Özerk
ireme yakışmış bence
Valla yaz yaşayanlara geliyor bize değil :D
Bu arada Serenay muhteşemmm
Tuğba özerk
serenay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?