Bence göbekli bir bayanın göbeği açık bir kıyafet giymesi çok itici ve mide bulandırıcı olur, bence göbekli bayanlara bunu teklif etseniz vede üstünde para verseniz bir çoğu asla kabul etmezler, tek kelimeyle iğrenç bir durum olur gibime geliyor.
eğer bir ünlü yaparsa herşey yakışıyor. Ama sıradan halktan biri yapınca saçma salak oluyor. Çok salakça ve anlam veremediğim bir durum. Onun için beğeniyorsan giy. bence kiloluya da zayıfa da yakışıyor. saygılar sevgiler...
Yani tabi ince bellilere yakışır. yani yağlı bir göbeği niye dışarı sallandırasın ki şimdi. Sorun başkası ne düşünür değil kendin de istemezsin aynada baktığında yani güzel gözükmez. He illa da giyecem dersen karışamaz tabi kimse
Herkes istediğini giyebilir eğer eleştiriye açık ya da umursamaz bir kadınsa göbeği açık giyebilir ama çok kafaya takan bir kadınsa giymesini önermem maalesef dışarı kötğ bir gözle bakılacaktır