Hem tatil olması sebebiyle, hem de rengarenk cıvıl cıvıl kıyafetler giyebildiğimiz için yaz aylarını çok severiz 🌞 Peki siz hangi kıyafeti giydiğinizde, yaz geldiğini anlıyor ve hissediyorsunuz? #şimşek ⚡⚡⚡
Selam, Yazın geldiğini birçok kombin ile anlayabiliriz. Daha cıvıl cıvıl, açık renkler ve serin yani ince kıyafetler belli eder bize bunları.
Örneğin bu etek kombinleri. Sık tercih ediliyor çünkü yaz ayı. Yaz ayında etek giymek hem serin tutar hem de doğru kombin sonucunda şıklığı ortaya çıkarır. Örneğin bu kombinde spor ayakkabısı, üzerinde t-shirt gibi ürünler çok güzel bir denge yakalamış.
Bu tarz etekleri ben de çok tercih ederim. Yırtmaçlı etekler diğerlerine göre benim için daha serin oluyor. T-shirt ya da bağlamalı gömlek ve ister topuklu ister spor ayakkabı ile de kombinlenebiliyor. Çok amaçlı bir kombin.
Bu tarz kombinler her ne kadar daha çok kışın tercih edilse de yazın da giyilebilir bence. Özellikle göbek dekolteli ve bileği açık eşofman ve sweatshirtler. Açık renkleri tercih edip, spor ayakkabı ile giyildiğince sorun çıkacağını sanmıyorum. Hem rahatlık hem de şıklığı bir arada yansıtmak isteyenler için ideal bir kombin.
Ve daha yazamayacağım bir sürü örnek... Genel olarak açık renkler, kısa şeyler (etek, şort. vb.) ve rahat şeyler bize yazın habercisidir. Isınan hava itibariyle bu şekilde giyinmeden edemeyiz malum.