Moda & Stil Tarzını sahillere yansıt: Plaj giyiminde en çok neye dikkat edersin? (Sayfa 11) Dagi Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4243 Tarzını sahillere yansıt: Plaj giyiminde en çok neye dikkat edersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 85 kişi beğendi
zeyndemirr Takip Et Xper 1 Yaş: 41 +1 yıl Mayonun rahatligina ve şıklığina 2 1 Yorumla SweetYaren +1 yıl Evet Yorumla
likeatanlaracevapvar Takip Et Xper 3 Yaş: 105 +1 yıl Bir bikini üzerine pareo çok esiyorsa kimono 2 1 Yorumla Ay_ışığındasaklıdır +1 yıl Vauvvvv Yorumla
heybengizem Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Cesur ve tarz olmayı seviyorum 2 1 Yorumla musttodo1 +1 yıl tebrikler :) Yorumla
İlayydaa2000 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Havalı ve tarz olmak önemli bence 2 3 Yorumla Tatlı_günahlar +1 yıl Havalı misin bikinili olunca 😊👍 Yorumla İlayydaa2000 +1 yıl Öyle derler 😋 Yorumla Tatlı_günahlar +1 yıl Sana yolladığımı sende yollar mısın rica etsem 😊 şimdiden teşekkürler 😎👍 Yorumla
Gizem4634 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl ben renk uyumuna ve biraz sexy giyerım 2 2 Yorumla Jordincevdet +1 yıl Seksi misin Yorumla Gizem4634 +1 yıl evet Yorumla
zɪꓘsɹǝꓕ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Tesekkurler dagi param olursa bakarim 😂 1 1 Yorumla melankolikkraliçe +1 yıl Fiyatları uçuk olmasa bi de😂 Yorumla
aybuvallaben Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Sade ve rahat olmalı aynı zamanda da şık durmalı 1 0 Yorumla
semanurgh Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl ben çabuk kuruyan kumaşlar tercih ediyorum 1 1 Yorumla melankolikkraliçe +1 yıl 40 derece sıcağa uzaninca her türlü kuruyo zaten😊 Yorumla
nurryeter Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Şort ve yarım tişört giyerim 1 1 Yorumla melankolikkraliçe +1 yıl Yani aynen... Tişört sutyen şort yeterli, bikiniye niye 200 lira ayrı para vereyim ki diyorum ben de😂😊 Yorumla
Bilgilenmekiyidir Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Sade olana bayılıyorum. Cesur olan da çok hoş. 1 0 Yorumla
bizibilenbiliyor Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl plaj gereçleri renk ve uyumu önemli benim için 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
542Cevap
Bence sade doğallık güzel
Kızlara renkli mayoları çok yakıştırıyorum
Güzel paylaşım emeğinize sağlık
koyu renk ustume oturan bır sort
Dagi pahali biraz ama kaliteli urun
Yaz gelse de plajlara aksak artık
Guzel yazı olmuş teşekkürler
Yakışıp yakışmamasına rahatlıkta önemli
Yakışıp yakışmamasına rahatlıkta önemli
ürünler güzel sevdim gerçekten
Mayonun rahatligina ve şıklığina
Evet
Şort tşört yanmamak için en iyisi
Hava sıcaklığına ve ten uyumuna
Dikkatsizim o konuda pek takmıyorum
Yaz için renk uyumuna ve desene
mayonun tarzına çok dikkat ederim
Bir bikini üzerine pareo çok esiyorsa kimono
Vauvvvv
Cesur ve tarz olmayı seviyorum
tebrikler :)
Rengarenk bikiniler tercihim
Kadın olmak çok zor. Biz şorta devam
Rahatlık ve şık gözükmeli
Havalı ve tarz olmak önemli bence
Havalı misin bikinili olunca 😊👍
Öyle derler 😋
Sana yolladığımı sende yollar mısın rica etsem 😊 şimdiden teşekkürler 😎👍
ben renk uyumuna ve biraz sexy giyerım
Seksi misin
evet
Doğayi seviyorum dogaya daha uygunum
Denizi sevmiyorum. Doğa daha uygun
Herşey hayal bu sene yasakdan
Takılarrrr ve bikini modeli çok çok önemli
Tesekkurler dagi param olursa bakarim 😂
Fiyatları uçuk olmasa bi de😂
Sade ve rahat olmalı aynı zamanda da şık durmalı
Rahatlık tabi o kadar tatile gitmişiz
ben çabuk kuruyan kumaşlar tercih ediyorum
40 derece sıcağa uzaninca her türlü kuruyo zaten😊
Şort ve yarım tişört giyerim
Yani aynen... Tişört sutyen şort yeterli, bikiniye niye 200 lira ayrı para vereyim ki diyorum ben de😂😊
Kirmizi tonlarda giyinmeyi tercih ediyorum
Mayo ya da bikiniye dikkat ederim
Bence tarzları gayet iyi modellerinizinn
Renk uyumu net olarak önemli bir husus
Bikini uçuş uçuş elbiseler
Sporcu mayosu favorilerimden
En rahat ve şık olduğum şeyi giyerim
Seksi bir bikiniye dikkat
Efil efil bir pareo hafif rüzgar eşliğinde..
Deniz şortu şapka havlu güneş gözlüğü
Pembe bikini tercih ediyorum
Bence terlik ve mayo uyumlu olması lazım
Seksi ve çekici olmasına dikkat ederim
Dagiii ile yazlar muhteşem❤❤ Deniz kum güneş..
Sade ve şık olmak plajın vazgeçilmezi
Sade olana bayılıyorum. Cesur olan da çok hoş.
plaj gereçleri renk ve uyumu önemli benim için
Altıma giydiklerimin bol olmamasına
vücudumda kıl olmamasına :D
Güzel paylaşım olmuş ellerinize sağlık
Şort ve ayakkabı ve tişörte bakarım
Terlik ve short deseni ve rengine
Gidebilen var mı ki tatile 😊
Ne güzel ne güzel ne güzel
Mayom slip olacak ve kılım olmayacak
Spor olmazsa olmazım tabiki
Volen detaylı olan çok hoş 😍
İç acıcı renklere model ve rahatlıgına