Koyu renklerdense böyle cıvıl cıvıl olmayı seviyorum bikini değilde mayo daha iyi gibi sanki bir tık üstüne veya altına giyeceğin elbise veya etek kombiniyle taktığın deniz taşlarındsn oluşan takılarla mükemmel kombin olur😊
Cıvıl cıvıl olmasını seviyorum bana ekstra mutluluk sağlıyor kendimi iyi hissetmeme yardımcı oluyor modellere gelirsekte her modelde sevdiğim bir tarz vardır ya öyle hemen hemen yakıştırdığım herşeyi severim
Valla penti’den başka bi şey almam ben bikinide hem desenleri güzel hem kumaşı yumuşak hiç batmıyor. Herkes soruyor nerden aldın diye bence yazın en iyisi penti.
üçgen bikini üstlerini yüksek bel altlarla kombinleyince inanılmaz şık duruyor. Hem renk hem desen seçenekleriyle her kombinim ayrı bir mutluluk kaynağı oldu.
Kızlar Ne Diyor
Koyu renklerdense böyle cıvıl cıvıl olmayı seviyorum bikini değilde mayo daha iyi gibi sanki bir tık üstüne veya altına giyeceğin elbise veya etek kombiniyle taktığın deniz taşlarındsn oluşan takılarla mükemmel kombin olur😊
gözümde canlandı, mayo da çok havalı gerçekten, kombini doğru takılarla yaptın mı, sahil alevvv
Hepsini. cok beğendim eline sağlık güzel paylaşım teşekkürler
Yıllar önce almıştım Pentiden güzel kaliteli bikiniler ve mayoları var tabi ama kişisel tercih tabi
benim 3 sene önce aldığım bikinim hala eskimedi, vallaha ne kaliteymiş çözemedim, eskise de bir de o renkten farklı alsam diye bakmıyor da değilim
@Nilüfer35 evet hele suyun altındayken o 3 boyutlu gibi duran desenleri muazzam ya 🙂
bu yazın enerjisi kesinlikle parlak renkler yeni koleksiyona bayıldımm
ay gerçekten öyle, başta tedirgin oldum ama gerçekten çok kaliteli
Plaj aksesuarları çok güzel ben plajda kimono giyiyorum genellikle. Bu konuda da penti çok başarılı
kimonalar bir ara da çok meşhurdu vallaha bayılıyorum ben ne yalan söylim, çok havalı duruyor
Cıvıl cıvıl olmasını seviyorum bana ekstra mutluluk sağlıyor kendimi iyi hissetmeme yardımcı oluyor modellere gelirsekte her modelde sevdiğim bir tarz vardır ya öyle hemen hemen yakıştırdığım herşeyi severim
sen beğendikten ve yakıştıktan sonra gerisinin hiçbir önemi yok
suslu seviyorum ben ya asimetrik farklı olsun bi de
renkli bikiniler favorim🤩 tam olarak yaz ruhunu yansıtıyor
Ben bu sene pentiden yeşil bikini aldım bayılarak giyeceğime eminim
ay bir ürün gelir mi o mükemmel yeşil renkten?
Mayokini tercihim siyah ya da Pembe olabilir
bende siyah kesin olarak tercih ettiklerimden oluyor, bence gayet havalı ve şık
Turuncu rengini cok severim ve kendime de çok yakıştırıyorum
oyy, o zaman sana çok güzel bir turuncu bikini ve mayo modelleri gelsiin
@Nilüfer35 🌞🌞🌞
Valla penti’den başka bi şey almam ben bikinide hem desenleri güzel hem kumaşı yumuşak hiç batmıyor. Herkes soruyor nerden aldın diye bence yazın en iyisi penti.
gerçekten öyle, pişman olduğumu hiç hatırlamıyorum
Yaz geliyor yazlıklari çıkarma vakti de geldi seviyorum yaz ayını
Rengarenk mayo ve bikinilere bayılıyorum bu sene plajda fark yaratıcaz :D
sahilimiz alev alsın ya
Çok güzel öneriler bu sene farklılık olsun diye mayo almayı düşünüyorum bakalım
bence çok doğru bir tercih, bikiniden bazen daha rahat diyebilirlim
Ben de bu sene Penti'den aldım bikinimi çok güzel modeller var <3
ay hangi model aldın önerin var mı
Turuncu tam yaz rengi kesinlikle kombinlenmeli
Push up etkisi ve sıkılaştırıcı modeller tam benlik Penti yine hayat kurtarıyor <3
ooo tercih edeni çok ama ben push upta rahat edemiyorum sanki, önerin olur mu
Penti’nin geniş bikini koleksiyonu her tarza hitap ediyor bayıldııım önerilere
can can pentiiii
Çok güzelmiş bayıldım ya ne biçim modeller harika
Yeşil olcak ya bana kalırsa daha bir canlı olmali
bencede öyle
Kırmızı bordo siyah renkleri seviyorum özellikle penti bikini ve mayoları çok canlı ve güzel
ayyy hepsinden bedava verseler keşke de sahilde şöyle çeşit çeşit giysek
Emeğinize sağlık penti her zaman güzel ve kaliteli dir
ah tabi ki dee tatlışımmm, siz en çok hangi ürnü tercih ediyorsunuz peki Penti'den
üçgen bikini üstlerini yüksek bel altlarla kombinleyince inanılmaz şık duruyor. Hem renk hem desen seçenekleriyle her kombinim ayrı bir mutluluk kaynağı oldu.
beni eskilere götürüyor ve çok nostaljik geliyor özellikle bir de puantiyeliyse, favorimmm
Penti kalitenin her şekliyle adı yaa cool girls vibes Benin tarzım kesinlikle teşekkürler penti🙏
love uuuu pentiii o zaman canımsss
Bikini kesinlikle amma şortlu 👙 Tuvalete falan giderken, çıkarması daha rahat oluyor 🤣🤪
bir ara bikini altları etekliydi hatırlıyor musunuz etek bikini gibi bitşik onlar da bir o kadar havalıydı
Ben bu tarz ürünleri araştırırken Bidolusepet gibi sitelerde görmüştüm oralardan alıyorum kumaşı çok güzel
pentinin bikinileri ve mayolarına bayılıyorum canlı renkler oluyor genelde ve şu anda da kampanya var bir sürü aldım öneririm kızlar
Taşlı simli ve kadınsı bikiniler her anlamda çok iyi çok güzeller ve renkleri de canlı olması lazım penti ise en başarılısı 💖
bu renklerin güzelliği şaka mıııı, en parlak, en taşlı, en girly olanı aldım valla, instagram postlarımı kafamda tasarladım bile
gamze erçelin üzerindeki bikiniye öldüm öldüm dirildim ben ya, nasıl karar vereceğiz acaba