Penti gerçekten genç kızlık dönemimden beri en sevdiğim bikini ve mayo markası, küçükken eskise de hemen yenisini alsak diye bakardım. Hiç kalitesinden ve modellerinin şıklığından şaşırtmadı. Bayılıyorum!!
Turuncu gibi renklere aşığım plajda da genelde bu tonlarda kombinler yapmayı çok seviyorum. Penti'den turuncu mayo aldım giymek için sabırsızlanıyorum :D
Kızlar Ne Diyor
yüksek bel bikini altının rahatlığı der susarım... inanılmaz rahat, bu yaz denizden çıkmayacağım belli oldu :)
uf uf kesinlikle, o kadar iyi ki anlatamam. Hem şık hem mükemmel
Penti marka güzel.. Paylaşım için teşekkürler emeğine sağlık..
canımız petiiii
kalitesi, modelleri, renkleri her şeyi muhteşemmm
Parlak renkli canlı görünen, bağlamalı bikiniler tercihim. Rahatlık öncelikli tabiki. 💖🌸💃
ay benim de en sevdiğim, peki sen en çok hangi renkleri tercih ediyorsun?
bende bu metalik olanlara bayıldım bu sene, çok cool duruyor
Bikini giymeye bayılıyorum. Tanga bikiniler ve güzelliğimi yansıtan bikinileri çok seviyorum.
çok havalı, ben yüksek belli tercih ediyorum genelde. Özgüveninize hayran kaldım
Penti gerçekten genç kızlık dönemimden beri en sevdiğim bikini ve mayo markası, küçükken eskise de hemen yenisini alsak diye bakardım. Hiç kalitesinden ve modellerinin şıklığından şaşırtmadı. Bayılıyorum!!
yıllardır aradığım rahat ve şık mayoyu sonunda buldum, deneyin pişman olmayacaksınız kesinlikle
kesinlikle katılıyorum, denize girip yıkadıktan sonra ağzı burnu da kaymıyor
bu sıcak günlerde kimonolar kadar rahatı yok tam giy çık kıyafetler, kumaşlar da günlük giyime uygun ben şehir hayatına da adapte ettim kızlarr
kimonalara bende bayılıyorum, efil efil hem de sahilde bir şık hissettiriyor ya
Pentinin bikinileri gerçekten çok başarılı, hem kalite hem de çeşit açısından. Yazın modunu yakalamak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.
tek kelime ile harikalar bende çok seviyorum, herkese canı gönülden tavsiyemdir benimde
Enerjini renklerle konuştur! ️ Parlak turuncular, maviler, pembeler… Story’lerinle plajın yıldızı sensin! Tabikiii
pentimiiiiizz!!
kalite asla tesadüf değildir tüm ürünleri gibi bu da mükemmel olmuş teşekkürler penti benim tarzım time to glow
Hiç biri sevmem ama plajda oturmalık ya da uzanmalık kıyafetler giyinirim genellikle bikini falan seven bir insan değilim
1. Comfy & Cool Üçgen, bralet ya da desteksiz modeller veya brazilian
pastel renkler, desenli. biraz form tutabilsem brezilya yüksek kesim.
Rahat kumaşa sahip , vücudu çepeçevre saran canlı renkler
çok rahat hissettiriyor böyle modeller
@Nilüfer35 evet yaa gerçekten
Penti hayat kurtaran marka, emeğinize sağlık.
yaz-kış favorimiz de favorimiz
Harika olmuş koleksiyon ya bayıldım buna ben amaaaa
Leopar ve pembe tonlar her zaman favorim, ipuclarini aklıma yazdim🌞💗
uuuu çok iddialı ama neden olmasın çok da yakışır Penti kızlarına!!
her tasarımını ayrı ayrı beğendiğim Penti, plaj modası için harika modeller yapmış yine. Bu yaz plaj Penti kızlarının şıklığıyla ışıldayacak! 🤩
ahahah kesinlikle katılıyorum, o kadar güzeller ki
Turuncu gibi renklere aşığım plajda da genelde bu tonlarda kombinler yapmayı çok seviyorum. Penti'den turuncu mayo aldım giymek için sabırsızlanıyorum :D
tereyağı sarısı da bu sezon favori renkler arasında öneririm
Normalde simli taşlı şeyler sevmem ama plajda bunları kombinlemek güzel oluyor.
ah demi ya, gerçekten napcaz böyle pişmanlık yaratmaz ama insan da bir acaba uyandırıyor
Çok güzel öneriler. Karıştır yakıştır modasının çıkması da işlerimizi kolaylaştırdı
ay benim de en favorim o oldu, her sene de yaptığım şeydi moda olması mükemmel oldu
penti her alanda kaliteli ve şaşmaz fiyatları ie vazgeçilmezim olmuştur
Kesinlikle 4. Numarada ki bikiniler favorim 👙
aşık olmuşuzzz
Ben bikini tercih etmiyorum ama giyenlere saygı duyuyorum. Pentinin ürünleri güzel oluyor.
mayolarda da çok şık parçaları var efenimm
Mayo göbeğe yapıştığı için rahatsız ediyor ve üşütüyor o yüzden oyum bikiniye.
Bu yazda yerimiz belli , bu model skalasında seçim yapmak Bi hayli zor
birazcık sanki öyle ama karıştır alt üst moda olmuş, çok zorlamaz sanki gibii
Renkli bikiniler ve rahatlık
Çok abartmamaya gerek
işin içinde Penti olunca güven tam
Zaten Penti yazın bı ikonu haline gelmiş durumda gerçekten muazzamlarr
Yaz mevsiminde rahatlık önemli olsa da asıl önemli olan estetik görüntü diyorum.
penti bence bu ikisini aynı anda çözmüşşş
Katılıyorum
Ayyy bayılıyorum Penti bikinilerine. Biraz dolaştım mağazada çok güzel modeller vardı uygun zamanda gidip alacağım hemen
kayboldum ben mağazada her şeyi alasım geliyor, nasıl karar verdinnn