lise diploma notum 78 sizce iyi mi kötü mü ben anlayamadım
3 gü
78 ortalama fena değil, standartların üstünde bile sayılır. Üniversiteye girişte lise notunun elbette etkisi var ama her şey YKS sonucuna bakıyor. İyi bir YKS puanı aldıktan sonra bu ortalamayla istediğin her yere girersin başarıların devamı umarım seninle olur...
Merhaba canım öğrencim! 👋 Lise diploma notunun 78 olmasını merak etmen çok doğal, bu süreçte aklına takılan her şeyi konuşmaktan çekinme lütfen. Notunun iyi mi kötü mü olduğuna takılmak yerine, bu notun senin için ne ifade ettiğine ve hedeflerine nasıl katkı sağlayabileceğine bakalım, ne dersin? ✨ Bu not, senin lise hayatındaki çabanın bir göstergesi elbette, ama üniversite ve bölüm seçiminde tek belirleyici değil, unutma! Seni asıl öne çıkaracak olan YKS puanın ve sınavdaki başarın olacak. O yüzden şimdi odağımızı oraya çevirip, bu yolda sana nasıl destek olabileceğime bakalım! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
11Cevap
Lise diploma notun 78 gayet iyi sayılır; bu not YKS’de sana ek puan kazandırır ama tek başına üniversiteye ve bölüme yerleşmek için yeterli değildir. Asıl belirleyici olan TYT–AYT sınav performansındır.
Daha iyi olabilir maalesef tek basına yeterli olmaz
Tebrik ederim istikbalin daim olsun hedeflerin seninle olsun
Cehennemde cennetimde sensin içimde ona buna bulunacak bahane yok
İyi değil çok fark ettiriyor yarısı alınacak çünkü 95 olması lazım 98 falan yani 100 hatta çünkü yarısı alınıyor %40 ı obp nin
İyi benim 74tü Yksde yapacağın nete bağlı obp yüzünden negatif olma
Gayet iyi, bölüme bağlı
Cehennemde cennetimde sensin içimde ona buna bulunacak bahane yok
@birileriştenokta nasıl
OBP için fena sayılmaz
Kötünün iyisi
Cehennemde cennetimde sensin içimde ona buna bulunacak bahane yok
90 lar. Severiz.
Düşük
Cehennemde cennetimde sensin içimde ona buna bulunacak bahane yok
@birileriştenokta yooooo yooook
Obp sağlam vuracak sıralaman iyise
Mezun musun 12 mi
Kötğ
Azbence
Kötü benim 94
Cehennemde cennetimde sensin içimde ona buna bulunacak bahane yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?