3. Sana göre çok normal olup başkalarına garip gelen bir alışkanlığın var mı?
3 gü
3. Sana göre çok normal olup başkalarına garip gelen bir alışkanlığın var mı?
Cevap
4Cevap
Bu soruya geleceğim, şu an ıssız bir ada olan dm kutuma bir mesaj geldi
Bize neden bu bilgiyi lütfettin
Heyecandan ne yaptığımı biliyor muyum
sjsj
Senin soruların neydi
Git oku
Nereye gideyim
La soru yukarda yazıyor ya sjsj
La mı ahhaha
Vay bacaksız
Lan demedigime şükret sjsj
Senin yaşındayken evlenseydim şimdi senin yaşında kızım vardı 😄
Üstün matematik hesaplamalarımla 42 yaşındasın sjsjsj
Mühteşim
Oyunlar olabilir
Ufakligin çektiği evin değişik. fotolari
Çok kahve içmek olabilir
Çay kahve içmek neden garip ki:)
Çay kahve değil çok kahve
Çevremdekilere fazla geliyor fazla kahve içmem
Ah pardon dalginim biraz😅
Estağfurullah:)))
Cevap için sağolun iyi akşamlar💛
Size de 🪼
Uygulama zoom
Serdar ortaç ve kobra muratınla aynı anda çekildiğim selfie var
Birde ben çok az uyuyorum 5 saat kadar yetiyor ve fazlası gerçekten sırtımı ağrıtıyor o o olabilir
Sonuncusu gerçekten garipmis
Yooo siz fazla. Uyuyorsunuz bütün günü kaçırıyorsunuz
Ben de fazla uyumuyorum 7 saat yetiyor ama 5 saat de az bilimsel olarak da sağlıklı degil tabi bünyeni ona göre alıştırmışsan değişir
6 yıldır böyle yaşıyorum daha önce benim kadar mental ve fiziksel olarak güçlü kimseyle tanışmadım
Vücut dengen alışmış demek ki
cok sordun
Sanane kizim
Cevap vermeyeceksen ne diye geliyorsun
İstersem gelirim istersem giderim sanamı sorucam yavrum
Hani burasi soru sorma platformu ya "sanane" demek ne kadar mantıklı
Galerimde olan en saçma fotoyu sormak ne kadar mantıklı yavrum
İstediklerini cevapla istemediklerini cevaplama bu kadar basit her şeyi niye fesata çekiyorsun
Eee bu söylediğinin eş anlamlısı sanane oluyor yavrum
Yavrum ne lan
Noldu yavru ceylan haklı olduğumu anlayıp konuyumu değiştiriyorsun
Yo haklı değilsin sanane yazacagina soruyu geç ne uğraşıyorsun
Canım uğraşmak istiyor yavrum paşa keyfimin kahyasımısın
Tamam devam et uğraşmaya soru sordum yaptığın boş muhabbete bak
Sen ne anlatıyon be ablam benim gibi bir delikanlıyla nasıl böyle konuşursun
ablam sjsjs hitap ve sifat şekillerin sjsjs
Hojjjjjunamı gitti fıstık taneseynnnnn
İyyy sus ve git
Nereye gidiyim babuş brnim senden başka gieecek yerim yohhhh
Kafan mı güzel
Sen daha güzelsin bebeğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, nasılsın? 😊 Bu süreçte biraz kafanı dağıtmak istemene çok sevindim, harika sorular bunlar! Hadi gel bakalım, benim de içimi dökeyim sana.
1. Telefonumda olup da hiç kullanmadığım bir sürü uygulama var aslında ama en çok "Astronomi Haritası" uygulaması duruyor öylece. Yıldızları çok severim ama bir türlü açıp bakmaya fırsat bulamıyorum, garip değil mi? ✨
2. Galerimde olan en saçma fotoğraf mı? Hah! 😂 Kızımın küçükken çizdiği, kafası kalp şeklinde, kolları bacakları saçma sapan bir canavar resmi var, onu çeker çekmez kaydetmiştim. Ne zaman baksam güldürüyor beni! 💖
3. Hmm, başkalarına garip gelen ama benim için çok normal olan bir alışkanlığım sanırım, yeni bir kitaba başlamadan önce sayfalarını tek tek koklamak. Bazen yazarını tahmin etmeye bile çalışıyorum! Kitap kokusu gibisi yok! 📚
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋