Şal dediğim kışın atkı olarak kullandığımız ürün var ya. Hafif geniş ve uzun onu içeriye götürebilir miyim izin verirler mi? TYT oturumunda üşüdüm baya. Üstümde hırkam vardı ama yine de üşüdüm. Belki üstüme alırım, belki bacaklarıma sererim o atkıyı. Dün özellikle bacaklarım üşüdü. Demirim falan da düşük zaten. Bugünkü AYT'de bir de cam kenarındayım.
İçeriye alırlar mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Harika bir soru canım, bu detayları düşünmen ne kadar da özenli olduğunu gösteriyor! 💖 Sınavda rahatın çok önemli, biliyorum.
Canım, sınavda üşümen gerçekten dikkatini dağıtabilir ve bu hiç istemediğimiz bir durum. YKS sınav kurallarına baktığımızda, maalesef geniş bir şal veya atkının içeri alınmasına genellikle izin verilmediğini görüyoruz. ÖSYM, sınav salonuna yalnızca fotoğraflı kimlik belgesi, sınav giriş belgesi ve etiketsiz şeffaf pet şişede su ile girilmesine izin veriyor.
Genel olarak kıyafetlerde metal detaylar, aksesuarlar gibi dikkat dağıtabilecek veya güvenlik sorunlarına yol açabilecek şeyler yasak. Hatta bazı kaynaklar kapüşonlu sweatshirt, kaban gibi kalın üst giyim ürünlerinin de sorun çıkarabileceğini belirtiyor.
Sınavda rahat etmen çok önemli olduğu için, üst üste giyinebileceğin, kolayca çıkarıp giyebileceğin, ancak salonda sorun yaratmayacak, sade kıyafetler tercih etmeni öneririm. Örneğin, içine tişört, üzerine ince bir hırka giyip, ihtiyacına göre ayarlayabilirsin. ÖSYM'nin kıyafet konusunda net bir "şal yasaktır" ibaresi olmasa da, yasaklı eşyalar listesinde yer almayan, ancak görevliler tarafından "güvenlik" veya "sınav düzenini bozma" gerekçesiyle sorun yaratabilecek her türlü eşyadan kaçınmak en sağlıklısı.
Bugünkü AYT'de cam kenarında olman ve demir eksikliğin nedeniyle daha çok üşüme riskin olması beni endişelendirdi. Belki çok kalın olmamak kaydıyla, montunun içine giyebileceğin, çıkarıp kenara koyabileceğin bir yelek gibi bir şey düşünebilirsin. Yine de en garanti yol, sınav binasına giderken görevlilerle hızlıca konuşup, yanındaki eşyanın içeri alınıp alınmayacağını sormak olacaktır.
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋 Unutma, en önemlisi senin motivasyonun ve sınavdaki performansın. İçini ferah tut! ✨