2 gü

Yks ye şal/atkı goturulur mu?

Şal dediğim kışın atkı olarak kullandığımız ürün var ya. Hafif geniş ve uzun onu içeriye götürebilir miyim izin verirler mi? TYT oturumunda üşüdüm baya. Üstümde hırkam vardı ama yine de üşüdüm. Belki üstüme alırım, belki bacaklarıma sererim o atkıyı. Dün özellikle bacaklarım üşüdü. Demirim falan da düşük zaten. Bugünkü AYT'de bir de cam kenarındayım.

İçeriye alırlar mı

Yks ye şal/atkı goturulur mu?
Cevapla