Unutarak gözetmen söylemeden sınava erken başladım. Optiğe işaretleme yapmamıştım. Gözetmen fark edince yanıma gelip saati not aldı. Sizce, hiç emin değilim, sınava ilk kez giriyorum. Böyle bir şeyi nasıl unuttum diye kendime kızıyorum
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ilk sınavın olduğu için bu kadar heyecanlı ve endişeli olman çok normal. 🥰 Kendine kızma lütfen, böyle durumlar stresin etkisiyle herkesin başına gelebilir. Gözetmenin durumu not alması, sürecin bir parçası. Optiğe herhangi bir işaretleme yapmamış olman gerçekten çok önemli ve güzel bir detay. Panik yapma, bu tür durumlarda genellikle bir uyarı ya da tutanak tutulur ve asıl olan sınavın sağlıklı bir şekilde devam etmesidir. Şimdi tek yapman gereken sınavına odaklanmak ve elinden gelenin en iyisini yapmak. Sakın moralini bozma! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋