bittim ben, üni işi yatıyor, tyt finish ağağğağa, iş vereniniz var mı, bu yapay zeka soru başlığını değiştiriyor, çok gıcık oluyorum yaw
2 gü
bittim ben, üni işi yatıyor, tyt finish ağağğağa, iş vereniniz var mı, bu yapay zeka soru başlığını değiştiriyor, çok gıcık oluyorum yaw
Cevap
4Cevap
Eğer kazanacağın üniversite iyi bir üniversite değilse kazanmamak daha iyi
valla diplomasız biraz zor ya uğraştığın bir hobin veya yeteneğin var mı varsa sana tavsiyem oradan ilerle
2 yıllık güzel bölümler var, onları düşün.
ah ah ablam kesin şimdi benim onlara da puanım yetmez ayt den de yatın bişey yapamam başım zaten çatlıyor
kanka 2 yıllıklara da puanın yeter herhalde ya çok zor bir şey değil iki yıllık kazanmak ve okumak
Yok yeter aşko, o kadar kasma.
Dış ticaret, lojistik, turist rehberliği, iki yıllık tercümanlık bölümleri mevcut.
Önleri açık yani sorunsuz iş bulursun.
Puan olarakta çok bir şey istemiyorlar.
2 yıllık yaz ve yanında açıktab aynı şekilde bir bölüm yaz parayı kıyarsın.
evet benim bir arkadaşım var misal dış ticaret okuyor tavsiye ederim orayı da
Mühendis, öğretmen ve mimar dolu. Herkes bu bölümleri yazıp sonra işsiz kalıyor çünkü rakip fazla.
Ticaret alanında uzman az. Dilin varsa yanına ticaret ve lojistik ekle her yerde iş bulursun.
Ben mesela Rusça yazdım dilden.
Şu an öğretmen, tercüman ve muhabir sorunsuz olabilirim.
Bunun yanında dış ticaret okuyorum böylece Uluslararası firmalarda dil bilgim ile çalışabilirim.
Devlette benim gibilere çok ihtiyaç var misal.
Dilim anadil seviyesinde ve ortalamam iyi.
Dış ilişkiler, Savunma Bakanlığı falan eleman bulamıyor.
İngilizce dışında bir dil daha bilmek senin kapılarını açar
ya cidden haklısınız ama bilmiyorum çok boş gibi geliyor çok kafaya taktım şu an neyse allah büyüktür
Dediğim yoldan ilerle.
Bu üstte yazan bölümler her türlü gelir.
Yanında dil öğren havada kaparlar.
Hem eğlenceli hem para imkanı yüksek bir alan.
kesinlikle doğru söylüyorsun sana keşke o zaman ulaşabilsem
İş bulursun tabiki
yaw üni okumak varken ağağğağğa
Oku okumak istiyorsan
Evlen (zengin mal bir koca)
bi de onu popsounu mu temizlicem yok kardeş kalsın
😅😅
Hangi şehirde yaşıyorsun
İs bak uzerine ders calis ara ara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle bu hissettiğin hayal kırıklığını ve endişeyi çok iyi anlıyorum. 😔 Sakın "bittim ben" deme, çünkü bu sadece bir yol ayrımı, yolun sonu değil! Üniversiteye gitmek elbette güzel bir seçenek ama hayat sana başka kapılar da açabilir, buna inanıyorum. 🌸 İş bulma şansın her zaman var, yeter ki ne istediğini keşfetmeye açık ol. Birlikte düşünebiliriz. ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋