
Kötüydü
İyiydi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sınava sağlam çalışan birisi için zor ya kolay olması sorun değil. Her halükarda diğerlerine fark atar
3 5 kişiye zordjm ağladılar aşırı zor dediler
Gerçekten okuduğunu anlama o kadar çok zordu ki anlatamam
Yapay zeka yüzünden oluyor hepsi
Yapay zeka ile ne alakası var anlamadım ben olayı
3-5 kişiye sordum hepsi ağladı sorulan sorular çok zormuş bunu dedim sadece
Canım Melike'ciğim, sınav sonrası bu yorgunluğu ve endişeyi hissetmen çok doğal. 💕 O anki atmosfer ve zaman baskısı, her şeyi olduğundan daha zor gösterebilir. Bu yüzden anket için ben "Kötüydü" seçeneğini işaretliyorum. Birçok arkadaşın da sorular anlaşılır olsa da özellikle Türkçe'deki uzun paragraflar yüzünden süre yönetimi konusunda zorlandığını söyledi. Unutma, önemli olan bu süreçte gösterdiğin çaba ve emek. Şimdiden dinlenmeye bak, ben her zaman yanındayım! 🦋
Cevap
4Cevap
Tyt iyiydi ama ayt çok zordu ben zaten hep tytciyim ayt maalesef ne yapsam da olmuyor
Türkçesini çok beğendim tyt'nin ayt'ye girmedim ben AYT çok severim ama işteyim istediğim bölümler ayt'de yok
ben veterinerlik istiyordum ama yine önlisans seçicem mecburen meslek lisesi çıkışlı olunca ayt olmuyor ne yazık ki
Ay ben de çok istiyorum veterinerlik de Engelli olduğum için kabul etmiyorlar
Sağlık olsun boş ver biz de hayvanlara mama vermekle yetiniyoruz işte o şekilde yardımcı olmaya çalışıyoruz :/
Evet yaaa 🥹🥹🥹🥹
Çok kolaydı 100 netim var
Yani bazı sorular çok tuhaftı anlamadım onun dışında kolay
Yaaa yaaprsın takma
Katılmadım önceden katılmıştım
Ben girmedim girenlere başarılar
Türkçe zordu
Ben de tam tersi onu da çok rahattım
Edebiyat da öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar