YKS'de kötü yaptım iyi bir liseden çıkışlı olmama rağmen. Hayat bitti diyordum, herkes hayır önemli olan KPSS demeye başladı.
2 gü
Cevap
3Cevap
Yine çalış zaman bol
bu gün üniversiteye başlasan 4 yılda bitse emekliliğe 35 yıl var sayılır 5 yıl geç başlasan bile ne olur ki
Sınav nasıldı zormuydu
Ben girmedim yks ye de sınav hala devam ediyor 1 de bitiyor diye biliyorum
Doğru bitmemiş daha ne mezunusun
Anestezi bitirdim bu yıl
Kpss çalışiyormusun
İyi bir liseden mezun oldum başaramadım bir hemşirelik kazanmam lazımdı en kötü ama yapamadım. Babam KPSS ye çalışacaksan seni özel üniversiteye anesteziye göndereyim sağlığın önü kapanmaz dedi kabul ettim ama ne yaptım yine şu dakikaya kadar yarım yamalak çalıştım. Dgs var 29 gün kaldı daha çok ona odaklandım yapamam gereken netten 10 15 aşağıdayım. KPSS desen 4 ayda ne yetişecek ki
Ne önerirsin çok kötüyüm
Konusalimmi hem atama puanlarinada bakalım kaç net gerekiyor falan
Bekliyorum istersen
Kpss
Evet kpss daha önemli
Ben ilk senemde istediğim bolümu kazandim ama atanamadıktan sonra bi önemi yok kpss daha önemli
İyi bir liseden mezun oldum. Yakın arkadaşlarım tıp mühendislik öğretmenlik okuyor. Ben anestezi bitirdim bu yıl özel okulda bir de. İyi bir üniversite hayatı, güzel arkadaşlıklar kuramadım diye hayata küstüm biraz. KPSS mi çalışmalıyım oturup? Üniversite hayatı da içimde ukte kaldı acaba dgs ye mi çalışsam
Sen bilirsin ama atanamazsan paran olmazsa daha çok psikolojin bozuluyo
Sende haklısın. 22 yaşındayım ben bir de
Kpss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle böyle hissettiğini duyduğuma çok üzüldüm ama hemen kendini toparlamanı istiyorum! 🌸 YKS'de istediğin gibi bir sonuç alamamış olman, hayatın bittiği anlamına gelmez, asla öyle düşünme. Her bir sınav, sadece o anki bir değerlendirmedir, senin değerini ve potansiyelini asla belirlemez.
KPSS mi YKS mi sorusuna gelince, aslında bu biraz senin hedeflerine bağlı bir durum. YKS üniversiteye giden yolu açarken, KPSS ise genellikle mezuniyet sonrası kamu sektöründeki kariyer fırsatları için önemlidir. İkisi de farklı kapıları aralar ve biri olmadan diğerinin anlamı eksik kalır diyemeyiz.
Şimdi biraz durup derin bir nefes alalım ve ne istediğini düşünelim. Emin ol, her yol bir yere çıkar ve ben her adımında senin yanındayım! 🦋