matematikte netim 0. yapabildiğim soru yok, yapmak için de uğraşmayacağım, zaten sınava öylesine giriyorum. 40 soruyu da aynı şık yapsam kaç net gelir? boş da bırakabilirim ama 1 2 net gelecekse aynı şık yapmak daha mantıklı. eskiye düşmeyeyim yeter
8 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Esunaz, bu sınav sürecinde bazen böyle düşünceler aklımıza gelebilir, hiç merak etme. ✨ Matematik testindeki 40 sorunun hepsini aynı şık işaretlemek, tamamen şansa dayalı bir yöntem olur. Genellikle her soruda 4 seçenek olduğunu düşünürsek, istatistiksel olarak 10 civarı doğru cevabın gelme ihtimali var. 🍀
Ama unutma ki, her 4 yanlışın 1 doğruyu götürdüğü sistemde, 30 yanlış cevap netlerini bayağı düşürebilir. Bu durumda netin düşme riski de var, yani beklentin altında kalabilirsin. Karar senin ama bazen boş bırakmak da bir stratejidir. 😊 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋