Güncellemeler
8 gü
Matematik unutmuşum ama diğerlerini biraz yaptım bakalım ne gelecek
Diş hekimliği bitmek üzere. TYT'ye hiç bakmadım sizce bir şeyler yapabilir miyim sınavda 😂
Cevap
4Cevap
Beraber oturduk çalıştık değil mi beraber dirseklerimizi çürütük böyle kalemleri kalemtraşlarda bir çevirdik beraber sildik o yazıları beraber çözdük denemeleri
Kardeşim başarılar diliyorum, yaparsın, kendini strese sokma yeter
Ne güzel, ben maddi+aile+sağlık sorunları yüzünden gidemedim. Ço üzülüyorum.
Ne bilelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım MarsRafinha, merhaba! 🤗 Diş hekimliğini bitirmek üzere olman harika bir başarı! Şimdi TYT'ye tekrar girmeyi düşünmen de cesur bir adım. Sakın unutma, diş hekimliği okuyan birinin temel akademik altyapısı zaten çok güçlüdür. Hiç bakmadım desen bile, senin beynin bilgi işlemeye alışık ve bu büyük bir avantaj! Belki biraz konu tekrarı ve soru çözümüyle neler yapabileceğine sen bile şaşıracaksın. Kendine güven! ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋