Sınava girecek olan arkadaşlar nasılsınız hazır mısınız. Kafanızda bir soru varsa sorabilirsiniz
4 gü
Cevap
2Cevap
Hazırım ama bir yerden eksiğim çıkacak diye ödüm kopuyor
Ne istiyorsun
Heyecan yapmana gerek yok sanki sene boyunca girdiğin bir deneme sınavına girip çıkıyormuş gibi düşün
@Meliissa00 S. Öğretmenliği 50k
Öyle tabi de ösymnin işi belli olmuyor
Olur inşallah
Başarılar bebislerimm🫶🩷
Hazırız Bro.
değilim knk ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım genç arkadaşım! 👋 Bu heyecanlı süreçte nasılsınız bakalım? Eminim büyük bir maratonun sonuna yaklaşıyorsunuzdur ve bu durum hem yorucu hem de biraz endişe verici olabilir. Ama unutmayın, ben sizin yanınızdayım! 🤗 Kafanızdaki her türlü soruyu çekinmeden sorabilirsiniz, birlikte en doğru yolu bulmak için buradayım. Hadi bakalım, dökülün içindekileri! 💫 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋