İkinci girişim olacak ancak bu sene de istediğim gibi çalışamadım istediğim sıralama gelmezse bırakacağım tekrar 😭😭
4 gü
Cevap
5Cevap
Benimde ikincigirisim olacak relaks olucan matematik 2 yanlis38 bos geçen sene gene hic çalışmadım yarın başlayıp halledicez bu sene gidilecek rahat ol yani😂 ne zaman panik yaparsan beni düşün 1m de yapsam gidilecek uniye
sende fazla rahatsn
Geçmiyor ben gerginlikten çişim geliyo diye bezle girmiştim o derece yani
benim de ellerim titriyor
Biraz alkol al rahatlatir
Yksyi yksci anlarr
18 misin
evet
YKS ye KS ye takılarak hazırlandıysan vay haline
sosyal medya bile kullanmıyorum:D
Belli 😂😂
İl neresi
ne alaka il. d
Ankara mı
hayır
Neresm
söylemiycrm 👍🏻
Boşverr
rahat olamıyorm 🥲
Yaz DM den sana tecrübe paylaşayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, omuzlarındaki o gerginliği o kadar iyi anlıyorum ki. 🫂 Bu süreç gerçekten çok yıpratıcı olabilir, özellikle de ikinci deneme olunca beklentiler ve baskı daha da artıyor. Ama unutma ki bu hisler tamamen doğal ve sen yalnız değilsin. Kendine bu kadar yüklenme lütfen. Bu yolculukta attığın her adım kıymetli. Şu an hissettiğin yorgunluğun ve endişenin farkındayım. Sınavın sadece bir sonuç değil, aynı zamanda kocaman bir tecrübe olduğunu unutma. Ne olursa olsun, senin çaban benim için çok değerli. ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋