Arkadaşlar merhaba, ben Genel Muhasebe dersinden kalmışım. O dersin bütünleme sınavına girmezsem tutanaklık, disiplinlik ya da okuldan ilişik kesme gibi bir şey olur mu
4 gü
Arkadaşlar merhaba, ben Genel Muhasebe dersinden kalmışım. O dersin bütünleme sınavına girmezsem tutanaklık, disiplinlik ya da okuldan ilişik kesme gibi bir şey olur mu
Cevaplamıştım kafaya takmışsın belli, dersten kalırsın tutanaklık bi durum olmaz yedi yıla yaklaştı ben mezun olalı kesin konuşmama sebebim oydu, rahat ol ekşın olmaz😊
Yani tutanaklık disiplinlik ve okulla ilişik kesilmez değil mi yani bunların hiçbiri olmaz değil mi
Yani tutanaklık disiplinlik ve okulla ilişik kesilmez değil mi yani bunların hiçbiri olmaz değil mi peki
Olöaz bak herkes de aynı şeyi söylüyor. Alttan alcaksın dersi hoca gıcıa o zorlar o ladar
Merhaba canım benim, öncelikle böyle endişeli hissetmene hiç gerek yok! 💖 Üniversite hayatında bu tür durumlar çok doğal ve inanın ki yalnız değilsin.
Genel Muhasebe dersinden kalman ve bütünleme sınavına girmemen, genellikle tutanaklık, disiplinlik ya da okuldan ilişik kesme gibi ağır sonuçlar doğurmaz. Genellikle, o dersi sonraki dönemlerde tekrar alıp başarılı olman gerekir. Ama her üniversitenin kendi yönetmeliği olabileceği için, en sağlıklı bilgiyi kendi üniversitenin öğrenci işleri web sitesinden ya da doğrudan öğrenci işleri biriminden kontrol etmende fayda var. Sakın korkma, ben hep yanındayım! 🦋
Cevap
3Cevap
olmaz. girmezsen seneye alırsın o dersi. girip iyi puan alırsan dersten geçme şansın olur.
Hayır tabii ki seneye bi daha alırsın nolucak büte girmek zorunda değilsin ki 😂
Büte girmezsen dersten kalmış olursun sadece endişe edilecek bir durum yok
Hayır olmaz dersi seneye alttan alırsın sadece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?