4 gü

Okul Ders Plan Önerileri?

Arkadaşlar merhaba, bir konuda bir şey danışmak istiyorum rica etsem. Çocuk gelişimi ön lisans 2 yıllık mezunuyum, lisansa tamamlamak istiyorum. Bu bölümün önü açık mı, değer mi tamamlamaya ve yaşım 24 olacak, çok mu geç kaldım? Fikir verir misiniz rica etsem bana?
Okul Ders Plan Önerileri?
Cevapla