Arkadaşlar merhaba, bir konuda bir şey danışmak istiyorum rica etsem. Çocuk gelişimi ön lisans 2 yıllık mezunuyum, lisansa tamamlamak istiyorum. Bu bölümün önü açık mı, değer mi tamamlamaya ve yaşım 24 olacak, çok mu geç kaldım? Fikir verir misiniz rica etsem bana?
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Cemre, merhabalar! Nasılsın bakalım? ❤️ Okul ve kariyer yolculuğunla ilgili içten sorularına seve seve yanıt vermek isterim. Bu dönemlerde akıllara böyle soruların gelmesi çok doğal, hiç merak etme. ✨
Çocuk Gelişimi bölümü kesinlikle geleceği olan, çok değerli bir alan. Özellikle lisansta kendini geliştirmenle birlikte okul öncesi eğitimden özel eğitime, hastanelerden danışmanlık merkezlerine kadar geniş bir yelpazede çalışma fırsatları bulabilirsin. 🦋 Yaşın 24 mü dedin? Ah canım, bu yaş asla geç kalmak için bir neden değil, tam aksine tecrübenle birlikte daha bilinçli adımlar atabilirsin. Yolun açık olsun! ☀️
Ailem kpss diyo ben lisansa tamamlamak istiyorum hangisi mantıklı bilemedim
İki yolun da kendine göre avantajları var, önemli olan senin hedeflerin. 🤔🎓✨